Archief - pc upgraden of ne nieuwe pc kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

madness17

Legacy Member
hey ik heb nu een amd 64 3500+
asus a8v deluxe moederbord
2 gb ddr ram 400 mhz
paar hardeschijven
ati x800
ik zou graag willen weten wa het best is deze pc upgraden of ne nieuwe pc kopen? ik had gedacht aan de amd x2 versie maar weet nie welkéén
budget ligt rond de 1400 euro
ik heb ook maar een voeding maar 300 of 350 watt denk ik
ty

Yank

Legacy Member
Upgraden of nieuwe pc? You must be kidding me.
'k Zou geen enkele game weten die je met die pc niet vlot kunt spelen.

Zelfs upgrade naar dual-core cpu gaat zo goed als geen winst geven, net zoals een nieuwe grafische kaart.

babykiller123

Legacy Member
Lol nice config :d

Ksou toch ook nog even wachten,,

Greetz

Razzia

Legacy Member
gast, uwe pc is goed genoeg :oink:

ik zie geen reden om ne nieuwe te kopen

SMa

Legacy Member
met zo'n budget zou ik een X2 kopen, dit zul je wel voelen
een X2 4200+ lijkt me een mooie upgrade

imo is het een plezier om met een dualcore te werken
ik heb 'slechts' HT en ik zou nu al niet meer terug willen naar een gewone cpu

(niet dat je echt een upgrade nodig hebt he :p)

neomitochondria

Legacy Member
spaar nog een jaartje zodat je 2000 euro hebt en koop dan een bom pc:D

madness17

Legacy Member
yu k'heb nog 2 vragen
een sata hardeschijf 150 speed of 300 zou da lukken in mijn pc steken?
en mijn moederbord heb ik ergens gelezen dat die de x2 pc's support is dit waar? en hoeveel watt heb je voor die pc dan nodig?

SMa

Legacy Member
kzou ng een LC Power 550W Silent Giant kopen (=50 euro)
daar kan je dan wel nog een tijdje mee weg

als je genoeg satacontrollers hebt zal dat lukken
maar snelheidswinst zal je er niet mee halen

enZiiime

Legacy Member
Lol

Ik zit hier met een Amd thunderbird 1400mhz 512 SDRAM

Kga 1024 DDRAM kope en Amd x2 3800+

Heeft x2 echt zoveel verschil :P?

madness17

Legacy Member
yu nog een vraagske over de videokaart
ik hoor de volgende nieuwe videokaarten
geforce 7800 gtx 256
geforce 7800 gtx 512
ati rx1900 dacht ik 512 ook zeker?
en sheep zie eens pm :)

SMa

Legacy Member
pm checked

X1900XT of XTX is idd 512mb
maar als je deze wilt kopen zou je best nog even wachten, prijs zou snel moeten dalen

Dj_K!nkY

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Lol

Ik zit hier met een Amd thunderbird 1400mhz 512 SDRAM

Kga 1024 DDRAM kope en Amd x2 3800+

Heeft x2 echt zoveel verschil :P?

Als ik eerlijk mag zijn, ik merk niet veel verschil (ik heb mij vorige maand enen gekocht), maar ik denk dat het verschil wel nog merkbaar gaat worden wanneer de software beter gebruik zal beginnen maken van X2 :unsure: (hoop ik)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan