Archief - pc shops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t301480

Legacy Member
Ik heb even de lijst van shops bekeken in de topic en heb daar opgemerkt dat er voor iemand uit het kortijkse niets in de buurt is dat vernoemd wordt,
is er iemand op de hoogte van shops in mijn streek die goed zijn?
Ik heb namelijk niet echt veel vertrouwen in on-line shoppen en laten leveren met alle problemen in verband met de juistheid van de levering of schade etc......

distinct

Legacy Member
als je online niet vertrouwt:
www.tones.be (soz for spam?)

Heel me PC is daar besteld en was binnen de week geleverd, heb ondertussen nog 3 harde schijven besteld en die zijn ook binnen de week geleverd. anders kies je toch gewoon de optie om cash te betalen bij ontvangst? Dan kan er bijna niets mislopen...

Element02

Legacy Member
heb dat ook zo gedaan bij tones.
M'n pc bestelt en bij aflevering laten betalen
en moet wel zeggen goede service daar bij tones.
kheb een goede 10 dagen moeten wachten op m'n pc maar da was omdat die cpu (amd 3700+)die ik wou out of stock was en ze hebben dan nog ivm 3700, een 3800 gegeven met de zelfste prijs van de 3700

distinct

Legacy Member
de bedoeling was om hem te overtuigen dat online kopen niet slecht is :unsure:

Wover

Legacy Member
Element02 zei:
heb dat ook zo gedaan bij tones.
M'n pc bestelt en bij aflevering laten betalen
en moet wel zeggen goede service daar bij tones.
kheb een goede 10 dagen moeten wachten op m'n pc maar da was omdat die cpu (amd 3700+)die ik wou out of stock was en ze hebben dan nog ivm 3700, een 3800 gegeven met de zelfste prijs van de 3700

is (/was) nen 3700 ni sckt 754 en ne 3800 939? (dat was in ieder geval in 2004 zo)

troid

Legacy Member
Woverke zei:
is (/was) nen 3700 ni sckt 754 en ne 3800 939? (dat was in ieder geval in 2004 zo)

Nope 3700+ bestaat zowel op S939 als op s754, gewoon een andere core.

Yank

Legacy Member
Er bestaat ook een 3700+ met San Diego core (1mb L2 cache dus) op S939, die werkt dan op 2.2Ghz. De 3800+ heeft NewCastle/Venice core (512kb L2 cache) en werkt op 2.4Ghz.
De 3700+ op S754 werkt op 2.4Ghz en heeft 1mb L2 cache, met ClawHammer of Newark core.

t301480

Legacy Member
Ik heb ondertussen vernomen dat een collega van mij een alienware desktop gekocht heeft uit Duitsland, is dat ook nogal betrouwbaar of blijf je beter in eigen land om online te bestellen?

distinct

Legacy Member
Als het "deftige" winkels zijn zal er normaal geen probleem zijn. alleen zal de leveringstijd misschien iets langer zijn.

RealFlub

Legacy Member
als ze alles binnenhebben, zal het redelijk vlot zijn, max 10 dagen :)
jes.de en e-bug.de hebben we goede ervaring :) en die van e-bug zijn nog eens vriendelijk ook

t301480

Legacy Member
Ik zou misschien uit duitsland bestellen omdat naar het schijnt de prijzen veel lager zijn.

SMa

Legacy Member
al de winkels in de sticky zijn betrouwbare webshops
normaalgezien krijg je altijd wat je besteld hebt

en van die alienware
persoonlijk zou ik da nóóit kopen

beste ervaring tot nu toe heb ik met Jaha.be
mindere ervaring was met pctools.be (nogal onduidelijk bestellings- & betalingswijze, slechte communicatie, ...)

Yank

Legacy Member
t301480 zei:
Ik heb ondertussen vernomen dat een collega van mij een alienware desktop gekocht heeft uit Duitsland, is dat ook nogal betrouwbaar of blijf je beter in eigen land om online te bestellen?
Alienware is veel te duur voor wat je krijgt. Je betaalt veel te veel voor de case en naam.
In duitsland kopen is zeker ook betrouwbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan