Archief - PC Monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
oei, had ik niet gezien op uw vereisten :)


Heb je dan geen in je case vanvoor ofzo? 'tis echt een fantastisch scherm.


Voor die alienware ga je wss veel te veel moeten betalen.

Oldskooler

Legacy Member
27 inch is imo te groot -_-

Heb hier een 23 inch, en ik zou niet meer groter gaan, tenzij je veraf kan gaan zitten.

Phaetor

Legacy Member
Oldskooler zei:
27 inch is imo te groot -_-

Heb hier een 23 inch, en ik zou niet meer groter gaan, tenzij je veraf kan gaan zitten.

Tis maar wat je gewend bent. Je moet natuurlijk niet met je neus tegen een 30" gaan plakken maar ik wil tbh niks anders meer :o Enige nadeel is dat je altijd een high-end graka moet kopen om je games te draaien.

Dus ook ik raad aan om toch die 50€ ergens te zoeken en voor de U2711 te gaan :) Echt VERUIT het beste wat je voor dat geld kan krijgen. Veruit :D

Phaetor

Legacy Member
Nja in dat geval de U2412 dan. :) Hoofdtelefooningang aan scherm snap ik wel niet? Dat heb ik nog nooit gezien?

VagueVic

Legacy Member
Musk zei:
oei, had ik niet gezien op uw vereisten :)


Heb je dan geen in je case vanvoor ofzo? 'tis echt een fantastisch scherm.


Voor die alienware ga je wss veel te veel moeten betalen.

Tuurlijk, normaal game ik altijd met mijn astro op ps3,
maar vooral in de zomer wil ik niet gamen met een headset
dan wil ik gebruik kunnen maken van mijn pc speakers .

ATI

Legacy Member
Oldskooler zei:
27 inch is imo te groot -_-

Heb hier een 23 inch, en ik zou niet meer groter gaan, tenzij je veraf kan gaan zitten.

Is helemaal niet te groot.Ik heb ne 24inch en vind hem al te klein,als ik nog een scherm kocht zou het een 30inch zijn.

mdgf

Legacy Member
dan wil ik gebruik kunnen maken van mijn pc speakers .
Koop een 2.0/2.1 setje, speakers op een plat pc scherm trekken nooit op iets, hoe dunner, hoe slechter.

MrKend54l

Legacy Member
mdgf zei:
Koop een 2.0/2.1 setje, speakers op een plat pc scherm trekken nooit op iets, hoe dunner, hoe slechter.

+1.

Gewoon de dell kopen en een logitech 2:1 setje. Dat klinkt echt stukken beter dan build in speakers.

VagueVic

Legacy Member
MrKend54l zei:
+1.

Gewoon de dell kopen en een logitech 2:1 setje. Dat klinkt echt stukken beter dan build in speakers.

Volgens mij heb jij mij verkeerd begrepen ik wil geen build in speakers !
Ik heb een 2.1 setje Corsair SP2500 .
Daarom wil ik graag een hoofdtelefooningang dan kan ik snel switchen met me astro en me speakers.

mdgf

Legacy Member
Sluit dat gewoon aan op uw mobo of case? Dat gaat toch even snel?

MrKend54l

Legacy Member
VagueVic zei:
Volgens mij heb jij mij verkeerd begrepen ik wil geen build in speakers !
Ik heb een 2.1 setje Corsair SP2500 .
Daarom wil ik graag een hoofdtelefooningang dan kan ik snel switchen met me astro en me speakers.

Gewoon aansluiten op ps3 of pc?
Je hebt switchen waarmee je zelfs kan kiezen welke het geluid moet afspelen.

VagueVic

Legacy Member
mdgf zei:
Sluit dat gewoon aan op uw mobo of case? Dat gaat toch even snel?
Me pc speakers zijn aangesloten op mijn externe geluidskaart.
Maar ik kan via me pc speakers via input AUX via het hoofdtelefooningang van me scherm ook het geluid afspelen van me PS3.
En dat is handig in de zomer dan kan ik snel switchen van headset naar pc speakers .

VagueVic

Legacy Member
MrKend54l zei:
Gewoon aansluiten op ps3 of pc?
Je hebt switchen waarmee je zelfs kan kiezen welke het geluid moet afspelen.
Ja ik kan switchen tussen Line In ,AUX en AUX1.
Line in = PC
Aux = PS3
Aux1 = niks
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan