Archief - Pc monitor voor gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bruno001

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een groter scherm om te gamen :)

Speel nu op een 22'' zou liefst iets groter willen 26-28'' ?
Waar koop ik deze het goedkoopst?

En is dit wel aan te raden om te gamen op zo'n groot scherm?
Games zoals world of warcraft, maar ook shooters..

SpeedFreak.be

Legacy Member
het belangrijkste is wat voor een graka heb je (kan hij dat wel trekken)?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bruno001 zei:
Geforce 9600 gt.

Als je moderne games draait zou ik geen nieuwe monitor kopen, want dat gaat de graka echt niet met alle opties open trekken. Tenzij je natuurlijk ook een nieuwe graka koopt, maar dan komen er weer andere zaken om de hoek kijken (voeding, mobo, cpu, etc).

Bruno001

Legacy Member
Ok dan laat ik het zo, is groot genoeg :)
Niet van plan om upgrades te doen atm

thx:)

camino

Legacy Member
Hm, een groter scherm raad ik ook niet aan, meestal zit je toch redelijk dicht op je scherm als je gamed, hoe groter je scherm dan dan moeten je ogen meer naar links en rechts draaien enz....klinkt mss hier belachelijk dat ik dat zeg maar zeker online gamen tegen anderen wil ik zo snel mogelijk alles zien dus het scherm mag zeker niet te groot zijn dan en nie te klein ;). Dat is maar hoe ik het ervaar,mss ik slechte ogen heb :).

Yank

Legacy Member
Je zou perfect een 26-28" monitor met resolutie van 1920x1080 kunnen kopen, hoogstwaarschijnlijk dezelfde resolutie als je huidig scherm. Je zou dan dus dezelfde framerate halen als je op dezelfde instellingen speelt.

Of het de moeite is om een groter scherm te hebben moet je zelf weten, das gewoon van jezelf afhankelijk en hoe ver je van het scherm zit

SpeedFreak.be

Legacy Member
Yank zei:
Je zou perfect een 26-28" monitor met resolutie van 1920x1080 kunnen kopen, hoogstwaarschijnlijk dezelfde resolutie als je huidig scherm. Je zou dan dus dezelfde framerate halen als je op dezelfde instellingen speelt.

Of het de moeite is om een groter scherm te hebben moet je zelf weten, das gewoon van jezelf afhankelijk en hoe ver je van het scherm zit

22" heeft hij dus wss 1680x1050... ;)

Yank

Legacy Member
kan ook 1920x1080 zijn hoor, er zijn nu zelf een pak 20" met die resolutie, verschil qua FPS tussen 1680x1050 en 1920x1080 is ook niet zo groot, dus het zou maar nipt speelbaar moeten zijn op 1680x1050 om niet meer speelbaar te zijn op 1920x1080
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan