Archief - PC magazine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LethPhaos

Legacy Member
Ik zou een abonnement op een pc magazine willen nemen, welke raden jullie aan?
Belangrijk voor mij zijn de volgende voorwaarden:

  • Regelmatig verschijnen (niet maar 3 keer in een jaar bvb)
  • Moet hardware en eventueel software (programmeren: vb.net) bespreken (niet iets als "Netwerk" dus, dat is meer multimedia)

Dank voor de hulp!

nTFs

Legacy Member
PCM, vroeger CM, zou voor de hand liggend zijn ware het niet dat dit magazine lang niet meer zo goed is als vroeger.
Nu gaat het ook de kant uit van Netwerk, met meer multimedia en aanverwanten.
Jaren abonnee van CM geweest maar ik denk da'k ook es ga overschakelen naar een meer technisch magazine.

Mr. M

Legacy Member
ja idd, het is totaal nimeer wat het was, zeker ni nadat ze naar PCM zijn gegaan
we hebbe nu bv http://www.hardware.info/ besteld (ma er is nog geen nummer van aangekomen en blijkbaar ligt de site nu plat)
ma da komt ook maar 2 maandelijks dus da is ook ni alles (is wel zeer goedkoop en die site is alleszins ni slecht)

voor de rest heb ik nog ni echt vervanging gevonden
ik weet dat er zeer goede engelse magazines zijn maja, mijn pa wilt daar precies ni echt van weten :p

nTFs

Legacy Member
PC World is een goed magazine.
Ook wel te krijgen in het Nederlands veronderstel ik.

smason

Legacy Member
de Hardware.info haal ik ook wel eens, al is ie wat "dun" :p

desert storm

Legacy Member
nTFs zei:
PC World is een goed magazine.
Ook wel te krijgen in het Nederlands veronderstel ik.

ja, zit bij channel world, krijgen dat om de maand dacht ik... en toch vond ik CM beter...

Mr. M

Legacy Member
GIzzMO_M4t zei:
CT? das wel heel technisch, mer daar heb ik al het meeste uit geleerd vinnek

http://www.fnl.nl/ct-nl/
ziet er ni slecht uit op het eerste zicht
mss da ik da is voorstel bij mijn pa, ma ik zal er ma bijzegge da het heel technisch is zeker (denk wel ni da het zijn ding is ma wie weet :p)

LethPhaos

Legacy Member
dieje ct zieter idd vrij fatsoenlijk uit!

andere ideeën? engelse magazines mogen ook

Mr. M

Legacy Member
ja mss ik ook nog, ma das nog ni elemaal beslist en overtuigd :) (alle aan mijne pa :p)

Sergeant_bob

Legacy Member
en PC magazine zelf ik heb dat ben er wel tevreden van :)

LethPhaos

Legacy Member
ja kheb ct al besteld, pcmag kannek prolly ok opt school wel leze

young pc boy

Legacy Member
Ik vind hardware info wel een mega goed magazine , alleen spijtig dat het heel laat pas in de rekken ligt in België !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan