Archief - PC headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arkaine

Legacy Member
Ik zoek een headset voor games te spelen om men broer niet al te veel te storen tijdens zen blok :)

Ik zoek er 1 met een microfoontje bij dus :)

liefst spreken uit eigen ervaring!
heb ook iets vernomen dat zo'n dingen 3d geluid kunnen nabootsen...?

Ik heb geen idee wat die dingen (van goede kwaliteit) kosten maar ik wil de 70€ zeker niet overschrijden!
Liefst er nog veel onder zelfs

alvast bedankt :niceone:

distinct

Legacy Member
Sennheiser PC150, ik vind het de beste headset nu die ik ooit heb gehad. en dat zijn er wel een paar. Kost rond de 55-60€, heeft een goede micro. Het is geen usb aansluiting. het geluid vind ik zalig van de headset, erg goede bass & zuiver geluid ;)

Arkaine

Legacy Member
waar moet je vooral op letten bij zo'n headset als je naar de technische gegevens kijkt op een site?

Wover

Legacy Member
XFX heeft sinds kort (ik denk toch sinds kort, khad er nog nooit van gehoord) ook headsets, die zullen misschien wel goed zijn, heb er nog geen ervaring mee.

Verder hebde natuurlijk ook nog de plantronics audio .90 voor €45 ofzo

of sennheisers als ge echt afgezet wilt worden.

MaTraK

Legacy Member
Woverke zei:
of sennheisers als ge echt afgezet wilt worden.

Tis goed mogelijk dat je slechte ervaringen hebt met Sennheiser, en je hebt het volste recht om dit te melden, maar hier komt zeker niks anders meer binnen!

Zeer tevreden gebruiker en aanrader van Sennheiser PC150.

distinct

Legacy Member
Woverke zei:
XFX heeft sinds kort (ik denk toch sinds kort, khad er nog nooit van gehoord) ook headsets, die zullen misschien wel goed zijn, heb er nog geen ervaring mee.

Verder hebde natuurlijk ook nog de plantronics audio .90 voor €45 ofzo

of sennheisers als ge echt afgezet wilt worden.
een merk afkeuren zonder gegronde redens is makkelijk... niet?

Kenshi

Legacy Member
Mja zou idd ook voor een pc150 gaan (zelf ook al anderhalf jaar in gebruik ongeveer), eventueel de pc160 als je hoger budget hebt. Is een nieuwere versie dus hoogstwss iets beter.

TiZon

Legacy Member
heb hier een pc150, heel tevreden van.
die pc160 is niet zo heel veel beter, maar toch, het is iets..

hierkomt BTW alleen Sennheiser binnen (Dj, pc en oortjes :) )

Grutman

Legacy Member
Ik heb de PC160, maar heb spijt dat ik de PC150 of de PC140 niet heb gekocht.
Volgens mij merk je daar niet veel verschil van.
En ik heb er toen nog 65 euro voor betaald.
Dus ik zou voor de PC150/140 gaan (de 140 is die in uw nek toch he, voor de rest zelfde als 150?)

ComputerVISTA

Legacy Member
Woverke zei:
XFX heeft sinds kort (ik denk toch sinds kort, khad er nog nooit van gehoord) ook headsets, die zullen misschien wel goed zijn, heb er nog geen ervaring mee.

Verder hebde natuurlijk ook nog de plantronics audio .90 voor €45 ofzo

of sennheisers als ge echt afgezet wilt worden.


Wa voor ne zever kletst ge eigenlijk uit u nek he, weet ge der niks van wel hou dan het klepje toe! Sennheiser biedt degelijke kwaliteit voor een scherpe prijs + goeie garantie!

Decay

Legacy Member
Koop anders de AHS502 van Altec Lansing, ik heb die en das een voortreffelijke headset :niceone:

Wover

Legacy Member
computer xp zei:
Wa voor ne zever kletst ge eigenlijk uit u nek he, weet ge der niks van wel hou dan het klepje toe! Sennheiser biedt degelijke kwaliteit voor een scherpe prijs + goeie garantie!

mijn american audio rulet wel de pannen van het dak e wijsneus :unsure: :p


(graptje e :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan