McDown
Legacy Member
Ik denk er aan volgende maand een nieuwe pc te kopen. Ik wil een bakske dat nog een aantal jaren mee kan, en spellen kan spelen die nu uit zijn, en alles wat in de volgende twee a drie jaar uitkomt, dus ga ik voor de X1900XT.
Samengesteld op deze site: http://www.alternate.de
Ik heb de hardware helemaal niet gevolgd in de laaste 5 jaar, dus de meeste dingen zijn gewoon random een beetje gekozen.
1x Asrock 939SLI32-eSATA2, € 74
2x Western Digital WD3000JS 300 GB, 8,9/8192/7200, Serial ATA/300, 2x € 99 = € 198
1x HEC Power Master 480, € 84
1x NEC Diskettenlaufwerk, € 9,90
1x Thermaltake Swing, € 54
1x Samtron 98PDF, € 139
1x AMD Athlon 64 X2 4400+, € 464
1x UltraSilent Fan SX1, € 17,90
1x LG GSA-H20LBLK, € 57
1x Sapphire Radeon X1900XT, € 444
1x G.E.I.L. DIMM 2 GB DDR-400 Kit, € 172
Zwischensumme:
€ 1.713,80
Ik had gedacht een CRT monitor te kopen omdat LCD schermen te duur zijn, en veel lagere resoluties ondersteunen. De CRT die in dit systeem zit kan resoluties tot 1600x1200 aan, terwijl alle LCD's maximaal 1280x1024 ondersteunen.
Ik ken wel niks van 3D kaarten, dus heb ik zo maar een fabrikant gekozen. Die kosten ongeveer allemaal hetzelfde. Is er een verschil tussen, bijvoorbeeld, de X1900XT van Powercolors en die van Sapphire?
Samengesteld op deze site: http://www.alternate.de
Ik heb de hardware helemaal niet gevolgd in de laaste 5 jaar, dus de meeste dingen zijn gewoon random een beetje gekozen.
1x Asrock 939SLI32-eSATA2, € 74
2x Western Digital WD3000JS 300 GB, 8,9/8192/7200, Serial ATA/300, 2x € 99 = € 198
1x HEC Power Master 480, € 84
1x NEC Diskettenlaufwerk, € 9,90
1x Thermaltake Swing, € 54
1x Samtron 98PDF, € 139
1x AMD Athlon 64 X2 4400+, € 464
1x UltraSilent Fan SX1, € 17,90
1x LG GSA-H20LBLK, € 57
1x Sapphire Radeon X1900XT, € 444
1x G.E.I.L. DIMM 2 GB DDR-400 Kit, € 172
Zwischensumme:
€ 1.713,80
Ik had gedacht een CRT monitor te kopen omdat LCD schermen te duur zijn, en veel lagere resoluties ondersteunen. De CRT die in dit systeem zit kan resoluties tot 1600x1200 aan, terwijl alle LCD's maximaal 1280x1024 ondersteunen.
Ik ken wel niks van 3D kaarten, dus heb ik zo maar een fabrikant gekozen. Die kosten ongeveer allemaal hetzelfde. Is er een verschil tussen, bijvoorbeeld, de X1900XT van Powercolors en die van Sapphire?
