Archief - pc budget €1500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

--jeanke--

Legacy Member
Wat vinden jullie van deze pc, samengesteld bij forcom.
Ik kan niet over men budget van +-€1500.


MS Windows XP Home OEM NL/FR 1 € 95

Chieftec Medium Tower CX-01 Black 420W USB/Firewire 1 € 99

Logitech UltraX mouse 1 €14

Assemblage + uittesten vh systeem 1 € 62

AMD Athlon64 X2 3800+ 64bit Boxed Sckt939 1 € 309.96

Twinmos 1Gb DDR-400 Dual Channel Kit 1 € 82.95

Western Digital 250Gb 7200rpm 8MB Cache 1 € 95

Asus EN7800GT/2DHTV 256MB VIVO/2xDVI-I HDTV 1 € 339.94

Logitech S200 2.1 speakers 1 € 29.95

Gigabyte K8N SLI nVidia nForce4 1 € 96

Logitech Media Keyboard Black 1 € 19.95

NEC 16X DVD -/+rw Dual Layer ND4570 Black 1 € 44.5

Philips 170S6FG 17inch TFT Design 12ms 1 € 224.95


Totaal : € 1513.2

Bedankt bij voorbaat

Davion

Legacy Member
- Kzou 1x1024Mb RAM pakken ipv 2x512.
- Neem als mobo een MSI K8N Neo4-FI

Slaxz

Legacy Member
Davion zei:
- Neem als mobo een MSI K8N Neo4-FI
wat is er nu mis met dat mobo, gigabyte is minstens even goed als MSI
en die neo4-fi is niet het ultieme bord. :ironic:

jannick werckx

Legacy Member
Een SLI bord als ge geen SLI opstelling (2kaarten dus) koopt ?
Als je gaat uitbreiden later .. ok , maar zeg dat er dan even bij.
En inderdaad een 7900GT , 1*1024MB en andere voeding denk ik misschien, 7900GT word aanbevolen om te draaien met minstens 450W, dus als je van plan bent hd ofzo bij te steken (of in SLI te gaan..) zeker een zwaardere voeding kiezen! :)

Jannick

Davion

Legacy Member
iLuVaToQ zei:
2x 512 is wel beter eh
Neen, DualChannel is amper merkbaar, en als ge later upgrade, steekte weer 2x512Mb bij, dan hebde 4x512Mb, en dan valde terug op T2, wat prestatieverlies tot gevolg heeft.

2.DIE.4

Legacy Member
AMD Athlon64 3800+ S.939 BOX 512kB, 200 MHz ,0,09u "Venice" sofort lieferbar 274,81 € 274,81 €

Samsung SP2504C, 250GB 7200, 8 MB Cache, NCQ S-ATA II sofort lieferbar 81,07 € 81,07 €

XFX Geforce 7900GT XXX NVIDIA 7900GT, 256MB, PCIe Liefertermin unbekannt 346,39 € 346,39 €

Laufwerk 1.44 MB,3.5" schwarz sofort lieferbar 4,78 € 4,78 €

Benq DW1650 bulk schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE sofort lieferbar 43,43 € 43,43 €

MSI K8N Neo4-F, S 939 NVIDIA Nforce4 4x, ATX, PCI-X sofort lieferbar 73,97 € 73,97 €

1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 2,5 Corsair Valueselect Kit sofort lieferbar 72,81 € 145,62 €

Chieftec LCX-01SL-SL-B si/sch 400W Chieftec "Mesh-Serie" sofort lieferbar 95,00 € 95,00 €

BenQ FP91GX 19", TCO03, DVI, 4ms sofort lieferbar 255,91 € 255,91 €

Logitech Media Keyboard Elite sofort lieferbar 20,22 € 20,22 €

Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse USB / PS2 sofort lieferbar 39,89 € 39,89 €

Summe: 1.381,09 € 1)

Neem daar dan nog deze boxen bij en je hebt een bom van een pc :)
http://www.pixmania.be/be/nl/54028/art/altec-lansing/cs21-luidsprekers.html

Yank

Legacy Member
jannick werckx zei:
Een SLI bord als ge geen SLI opstelling (2kaarten dus) koopt ?
Als je gaat uitbreiden later .. ok , maar zeg dat er dan even bij.
En inderdaad een 7900GT , 1*1024MB en andere voeding denk ik misschien, 7900GT word aanbevolen om te draaien met minstens 450W, dus als je van plan bent hd ofzo bij te steken (of in SLI te gaan..) zeker een zwaardere voeding kiezen! :)

Jannick
De Neo4 FI gaat mss 2-3€ goedkoper zijn, dan zou ik ook wel voor de Gigabyte gaan.

@2.DIE.4: A64 X2 3800+ <-> A64 3800+

2.DIE.4

Legacy Member
Yankee zei:
De Neo4 FI gaat mss 2-3€ goedkoper zijn, dan zou ik ook wel voor de Gigabyte gaan.

@2.DIE.4: A64 X2 3800+ <-> A64 3800+

Juist, daar had ik over gekeken zo te zien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan