[TFT]Poky
Legacy Member
Heeft iemand ervaring met deze oortjes, het zijn de vervangers van de ex 71.
Zijn in ears echt de moeite en is het verschil duidelijk hoorbaar.
Heb voor de moment mx 300 van sennheiser.
http://www.ilounge.com/index.php/reviews/comments/sony-mdr-ex81-earphones-ipod/P100/
Zijn in ears echt de moeite en is het verschil duidelijk hoorbaar.
Heb voor de moment mx 300 van sennheiser.
http://www.ilounge.com/index.php/reviews/comments/sony-mdr-ex81-earphones-ipod/P100/

.