Archief - Oog op Tablet maar niet zeker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
Even een vraagje.

Heb mijn oog laten vallen op een Asus tablet:
ASUS - Eee- ASUS Eee Pad Transformer TF101

Het is een Asus EEE pad transformer, je kan de tablet gewoon gebruiken zoals enig ander tablet, en je kan hem docken met een keyboard zodat het lijkt op een mini-notebook.
Maar ik ben niet zo thuis in de tablet markt, en heb er gisteren verschillende gezien.
De tablet zou dienen om gewoon te surfen op het net zodat ik niet telkens mijn pc moet aandoen en gewoon dingen te lezen in mijn luie zetel, muziek beluisteren, films in bed/zetel te zien etc....
De kleine dingen.

Nu omdat ik niet thuis ben in die dingen vroeg ik mij af welke tablet het beste zou zijn.
Zou ik voor Android gaan? Heeft volgens mij de beste methode om uw tablet te customizen hoe je het wilt, volgende vraag is welke merk? is die Asus die ik op het oog heb goed?
Of is het beter dat ik een paar maand wacht omdat er iets nieuws op komst is waarvan ik geen weet heb?
P.S. iPad's intresseren mij niet.

Alvast bedankt!

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik zou dan eerder kijken naar de opvolger: Eee Pad | Transformer Prime De transformer Prime. Deze heeft de nieuwe Tegra 3 chipset met een quadcore. En ook met Android 4.0 ICS. Er kwam nog een andere Transformer ook, maar deze zou er pas later zijn, maar wel met een veel hogere resolutie van het scherm.

Gentei

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Ik zou dan eerder kijken naar de opvolger: Eee Pad | Transformer Prime De transformer Prime. Deze heeft de nieuwe Tegra 3 chipset met een quadcore. En ook met Android 4.0 ICS. Er kwam nog een andere Transformer ook, maar deze zou er pas later zijn, maar wel met een veel hogere resolutie van het scherm.

hmmm nu ben ik niet zeker welke ik in MM heb gezien...

Hij had een bruine rand, dit is blijkbaar de Transformer
http://www.tabletinformatie.com/wp-content/uploads/2011/05/asus_eee_pad_transformer.jpg

Hij zag er niet zo uit

degene die ik zag, zag er meer zo uit
http://autoconnect.nl/files/2011/11/PR-ASUS-Eee-Pad-Transformer-Prime-front.jpg

Alleen een bruine rand dan wel...

Lan

Legacy Member
Als je zonder zorgen wil surfen dan is de i familie inderdaad niet geschikt.

Heb er zo 1 gehad voor 1 van onze verkopers.
Prima tablet, goed aanraakscherm. Uitstekend scherm (1280x1024 denk ik) met heel grote kijkhoek (was belangrijk bij ons).

Resolutie op een tablet kan nooit groot genoeg zijn, dus eventueel de nieuwere versie met iets meer resolutie nemen.

Kevin983

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
hmmm nu ben ik niet zeker welke ik in MM heb gezien...

Hij had een bruine rand, dit is blijkbaar de Transformer
http://www.tabletinformatie.com/wp-content/uploads/2011/05/asus_eee_pad_transformer.jpg

Hij zag er niet zo uit

degene die ik zag, zag er meer zo uit
http://autoconnect.nl/files/2011/11/PR-ASUS-Eee-Pad-Transformer-Prime-front.jpg

Alleen een bruine rand dan wel...

Lijkt mij idd een héél goede tablet, ik ben ook opziek naar een tablet waar ik rustig eens mee op internet kan en wat lezen en dergelijke, maar kweet ook niet goed welke goed zijn en welke dan de mindere.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ga mezelf wel de ipad 3 aaanschaffen, dit voor mijn werk vanwege het scherm. Anders was het wsch ook de prime ofwel de Sony Tablet S geworden. Die afstandsbediening in de S is ook wel een leuk dingetje.

Gentei

Legacy Member
Yep de transformer prime is overal uitverkocht waar ik geweest had lol....wist niet dat ze zo populair waren.

Giovanny

Legacy Member
Ik weet niet waarom iedereen deze transformer-tablets zo goed vindt eerlijk gezegd. Ik heb deze gekocht 3 maand geleden ga hem terug verkopen.
Ikzelf vind deze tablets gewoonweg traag, het touchscreen werkt niet vlot, werken met foto's is een ramp.

Voor bijna hetzelfde geld heb je een iPad dat tenminste doet wat ervan gevraagd wordt.

Vergeef me mijn negatieve toon maar ben er echt niet tevreden over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan