Archief - Nieuwe videokaart kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vortex12

Legacy Member
ik heb nu (VGA1) NVIDIA GeForce4 MX 440...

ik wil dus een nieuwe kopen een van de dagen , zodat ik een paar spelletjes die ik gekocht heb kan spelen : Quake 4 , BF2 enzo ...

Welke videokaart raden jullie mij aan ?
Ps: het mag ongeveer een 150-200 euro kosten zeker niet meer.

Ovidius

Legacy Member
inderdaad, 1 Lekkere 6600GT ( merk maakt niet veel uit, persoonlijke keuze) en er dan eventueel nog een zalman op( als binnen budget gaat)

Wat zijn de geg. van je volledie pc ? ( post die eens even)

Stre@mus

Legacy Member
Jep, 6600GT met 128mb heb je voor een 160€. Het gaat een enorme verbetering zijn tegenover wat je nu hebt en je gaat daar Quake en BF2 mee kunnen draaien. (niet alles op full, maar wel deftige kwaliteit.)

OPM: er bestaat ook een 256MB versie van de 6600GT, maar die is een pak duuder en niet zo veel sneller dan de 128MB versie. Je bent dus best af met de 128Mb kaart.

boostah

Legacy Member
200euro, zeker x1600xt, ksnap echt ni waarom ze een oudere tragere kaart aanraden (aka 6600gt)

Yank

Legacy Member
boostah zei:
200euro, zeker x1600xt, ksnap echt ni waarom ze een oudere tragere kaart aanraden (aka 6600gt)
Bestaat enkel op PCI-e...

OT: volledige specs?

Tae

Legacy Member
Dan kun je misschien beter gaan voor een 2dehands GF 6800 GT 256mb !

Wat heb je nu een AGP of een PCI versie ?

Mee

Legacy Member
Tae zei:
Dan kun je misschien beter gaan voor een 2dehands GF 6800 GT 256mb !

Wat heb je nu een AGP of een PCI versie ?
AGP natuurlijk (der zijn geen GeForce 4's op PCI express ;))

Heel belangrijk is idd wat de rest van uwe pc is...

Zo draaide ik met nen 2100+ en nen G4 Ti4200 C&C Generals vollen bak en da ging supervlot. Na den Ti4200 vervangen te hebben door nen 9800 Pro kon mijne cpu nemeer volgen en ging Generals dus trager dan voordien...

vortex12

Legacy Member
Volledige Pc specs:

(CPU1) Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz @ 2666MHz (MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-6577 mainboard) , 401.95MB free (HDDs) 55.5GB, 33.7GB free
(VGA1) NVIDIA GeForce4 MX 440 (128MB), 1280x1024x32, 60Hz (OS) Microsoft Windows XP Home Edition (SP2), 1h 25m 40s uptime, 2h 57m 50s uptime record

Yank

Legacy Member
- hoeveel geheugen heb je? Indien nog niet 1G -> 512mb bijsteken (DDR400/PC3200)
- grafische kaart vervangen door 6600GT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan