Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Reapo zei:Voor 333 euro moet je idd niet veel verwachten. Dan kun je - indien mogelijk - beter wat doorsparen en een demotoestel kopen. Je zou nog versteld staan welke interessante voorwaarden je soms kunt bedingen voor zulke toonzaalmodellen.

demon326 zei:Ik zou nooit een plasma nemen die als demo heeft gedraaid, heeft zeker en vast ingebrande logo's![]()

dimio111 zei:90% van de ingebrande logo's krijg je weg door je tv op een sneeuwbeeld te zetten.
Analoge kabel eruit, op analoog kannaal 15minuutjes sneeuw en zo krijg je zeer veel inbranding weg bij een plasma.
Op voorwaarde dat dat ingebrand logo er nog geen 3 jaar opzit ofzo XD
demon326 zei:Ik zou nooit een plasma nemen die als demo heeft gedraaid, heeft zeker en vast ingebrande logo's![]()
Reapo zei:De tijd dat ingebrande logo's schering en inslag was bij plasma's is al lang verleden tijd. Dat is nog steeds een zwak argument van mensen die vaak - om irrationele redenen - niet van plasma's moeten weten.
Uiteraard moet je een toonzaalmodel eerst eens grondig testen alvorens het te kopen. Dat spreekt voor zich.
. Maar ik heb dan weer een toestel dat er gevoelig voor is
demon326 zei:Ik heb hier zelf een 50 inch plasma staan hoor, ben dus alles behalve tegen de plasma tech, zou zelfs niets anders willen. Maar ik heb dan weer een toestel dat er gevoelig voor is
![]()

Reapo zei:Welk toestel is dat? Is het een heel recent model? Louter uit nieuwsgierigheid btw.![]()