Archief - Nieuwe Tv Samsung UE40D6200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mike Ty$on

Legacy Member
Wat vinden jullie van deze LED tv?
dient ook om veel op te gamen

staat nu bij carrefour voor 700€

grtz

Mike Ty$on

Legacy Member
3 meter
Ik dacht aan 37 inch of 40 inch groot genoeg is
Er moet ook een externe Hd op aan sluiten zijn

Kan je die Pana ergens bezichtigen in een winkel?

Bedankt ;)

camino

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
3 meter
Ik dacht aan 37 inch of 40 inch groot genoeg is
Er moet ook een externe Hd op aan sluiten zijn

Kan je die Pana ergens bezichtigen in een winkel?

Bedankt ;)

Ik raad u een grotere tv aan als je er 3m van zit, toch eentje van 46inch.

Humphries ;).

Mr. Humphries

Legacy Member
Mja 42" of 46" zou inderdaad ook nog gaan.

Die panasonic kan je in vele winkels bezichtigen. Het is nogal een populair model.

Eventueel kan je eens kijken naar de G30. Die heeft een nog betere zwartfilter, maar is iets duurder.

camino

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Mja 42" of 46" zou inderdaad ook nog gaan.

Die panasonic kan je in vele winkels bezichtigen. Het is nogal een populair model.

Eventueel kan je eens kijken naar de G30. Die heeft een nog betere zwartfilter, maar is iets duurder.

Ik zit 2,5m van mijn 46inch tv, groter zou wel niet mogen voor die afstand maar 46inch is oke anders had ik mijn tv al wat naar achter geschoven.
Gamen doe je nog best op een pc scherm maar op een tv gaat dat ook wel voor heel wat games zeker als je voor de fun speelt.

Tribal

Legacy Member
De D6000 is ùinder geschikt om te gamen, deze hebben redelijk wat inputlag. Als het vooral om te gamen is ben je beter af met de D5000 reeks. Qua media ondersteuning via usb/dlna is Samsung de beste, die (elke) Panasonic ondersteunt praktisch niks.

Mike Ty$on

Legacy Member
Ik heb nu een 26 inch dus het verschil zal wel gigantisch zijn
Ik hoef geen grotere dan 40 inch
en ik heb eco cheques die ik wil uitgeven

wat is het verschil in zuinigheid plasma/LED?

camino

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
Ik heb nu een 26 inch dus het verschil zal wel gigantisch zijn
Ik hoef geen grotere dan 40 inch
en ik heb eco cheques die ik wil uitgeven

wat is het verschil in zuinigheid plasma/LED?

LED is zuiniger.

Hump heeft wel zeker gelijk als deze zegt je een hele grote neemt je beter ne plasma neemt maar 40inch beter een led.

Tribal

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
Ik heb nu een 26 inch dus het verschil zal wel gigantisch zijn
Ik hoef geen grotere dan 40 inch
en ik heb eco cheques die ik wil uitgeven

wat is het verschil in zuinigheid plasma/LED?

Is al dikwijls aan bod geweest. Verbruik van een plasma is gemiddeld 2 à 3 maal meer tov een lcd.

Mr. Humphries

Legacy Member
Idd en verschilt ongeveer op een 30 euro per jaar...

Als je een zuinige tv wil, moet je kleiner gaan!

Mike Ty$on

Legacy Member
Die pana Tx P46G30 E kan ik bij mijn vandenborre gaan bekijken maar die is te groot
@Mr Humphries welke Led tv zou jij mij aanraden? niet groter dan 40 inch

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik zou op die grootte geen LED nemen. 42" is maar 2" groter dan 40 en dan kan je snel naar een plasma gaan zoals de G30.

Moest het echt een LCD zijn, zou ik deze Philips 40PFL8505K - 3D LED TV, Full HD, DVB-T/C/S, Ambilight - Philips  | redcoon België wel durven nemen

Of deze: Panasonic TX-L37DT35E - LED Televisie, Full HD, 3D, 400Hz - Panasonic  | redcoon België

Of eventueel: LG ELECTRONICS 37LV579S - LED Televisie, Full HD, DVB-T/C/S2 - LG ELECTRONICS  | redcoon België

Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan naar de philips uit. Hoewel ik voor dat geld toch zeker naar 42" en plasma zou gaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan