Archief - nieuwe toren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snake5555

Legacy Member
AMD Sempron 2500+
Moederbord Elitegroup K8M800-M2
Svga kaart 3D tot 64 mb
Geluidskaart 16 bit
Netwerkkaart 10/100 mb/s
Front USB aansluiting

256 mb DDR ram
Hard Disk 40 gb 7200 rpm
Cd Writer 52x32x52x
Floppy Drive 1,44 Black
Midi Tower ATX 300 watt Black
Multimedia keyboard Black
Optische scroll muis Black

al het rode is eigenlijk het moederbord als ik niet mis ben,of behoort tot het moederbord

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=455&MenuID=21&LanID=0
wil gewoon es bevestiging hebben

snake5555

Legacy Member
REAR PANEL I/O
1 x PS/2 keyboard & PS/2 mouse connectors
4 x USB ports
1 x RJ45 LAN connector
1 x VGA port
1 x Parallel port (LPT)
1 x Serial port (COM1)
1 x Audio port (Line-in, Line-out, Mic-in)

is bedoeling dak geen graka nodig heb dak alles op mb zitten heb
das ni altijd beste maar is geen game pc dus heb je ni echt een graka nodig g

Yank

Legacy Member
Aopen QF50A zwart 300W met airguide 24pins € 54,00 € 54,00 [Wissen]
AMD Box Sempron64 2600+ socket 754 € 75,00 € 75,00 [Wissen]
OCZ Value 512 mb PC3200 CL2.5 € 47,00 € 47,00 [Wissen]
Seagate 80Gb 7200 rpm 2mb cache 8,5ms € 58,00 € 58,00 [Wissen]
MSI K8MM-V micro ATX socket 754 € 59,00 € 59,00 [Wissen]
CTX EX711F 17" CRT zilver/zwart 0.20 1600x1200 € 130,00 € 130,00 [Wissen]
Logitech Deluxe Keyboard zwart € 10,00 € 10,00 [Wissen]
Logitech UltraX optical midnight black € 14,00 € 14,00 [Wissen]
FDD Sony zwart € 8,00 € 8,00 [Wissen]
BenQ DW1640 16x Dual Layer DVD-RW zwart retail € 46,00 € 46,00 [Wissen]
Totaal: € 501,00 bij jaha.be

Is al een stuk beter dan die config die jij voorstelt ;)

en als je moet kiezen tussen die 2 mobo's zou ik de tweede nemen, de nF4 chipset (of afgeleide ervan) lijkt me een betere keuze dan een SiS chipset.

snake5555

Legacy Member
das 100 euro in mijn zak
zou een tft scherm moeten zijn en draadloost tb en muis
zit ik er altijd over enkel bij forcom zit ik er wat onder

Yank

Legacy Member
Met TFT en draadloos keyboard en muis komt het goeie 100€ duurder uit:
BenQ T705 zilver/zwart 13ms € 248,00 € 248,00 [Wissen]
Aopen QF50A zwart 300W met airguide 24pins € 54,00 € 54,00 [Wissen]
AMD Box Sempron64 2600+ socket 754 € 75,00 € 75,00 [Wissen]
BenQ DW1640 16x Dual Layer DVD-RW zwart retail € 46,00 € 46,00 [Wissen]
OCZ Value 512 mb PC3200 CL2.5 € 47,00 € 47,00 [Wissen]
FDD Sony zwart € 8,00 € 8,00 [Wissen]
Seagate 80Gb 7200 rpm 2mb cache 8,5ms € 58,00 € 58,00 [Wissen]
MSI K8MM-V micro ATX socket 754 € 59,00 € 59,00 [Wissen]
Logitech Internet Pro cordless desktop zwart € 33,00 € 33,00 [Wissen]
Totaal: € 628,00 bij jaha.be

of bij forcom, zo goed als zelfde config:

WINKELWAGENTJE
Naam Aantal +/- Prijs
Floppy Drive 1.44 Black 1 + - € 8 Delete
Maxtor 80Gb 8mb 7200rpm 1 + - € 59.43 Delete
Logitech Cordless Desktop Express 1 + - € 26 Delete
AMD Sempron64 2600+ Boxed Sckt754 1 + - € 72 Delete
MSI K8MM-V 1 + - € 56.9 Delete
AOpen QF50D ATX Black/Silver 300W USB+Audio 1 + - € 51.95 Delete
NEC 16X DVD -/+rw Dual Layer ND4550 Black 1 + - € 48 Delete
Samsung 710N Silver 12ms Slimline 1 + - € 239 Delete
Elixir DDR 512MB PC 3200 1 + - € 44.95 Delete
Verwijderen Bestellen Totaal : € 606.23

SMa

Legacy Member
w8 maar tot je een floppy zal nodig hebben
je zal serieus vloeken dan
en het is ook niet dat ze zó duur zijn he

bvb:
alsj een nieuw mobo hebt en drivers moet installeren via diskette
alsj je bios wil updaten

ik versta nog altijd niet waarom zo'n dingen nog niet 'gemoderniseerd' zijn naar cd's, en liefst nog dvd's
zelfs boot-up usb sticks werken nog niet!
het moet een A: station zijn :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan