mrpatton
Legacy Member
ik ga een niewe psu kopen, ik heb nu een of andere rommelvoeding erin steken omdat ik die nog liggen had.
mijn setup momenteel:
*rommelvoeding (merk unknown) 580w
*msi ms7528 Mobo
*intel Q9550 @2.83 (stock) cooled by zalman CNPS9700 LED
*4gb kingston ram DDR2 800mhz
*Sapphire 6870 1gb
*1 sata hdd 500gb 7200rpm WD
*1 sata dvd rw samsung
ik wil de cpu dan wat gaan oc'en ..
als ik nu mijn cpu iets meer dan 3 ghz zet krijg ik geen beeld meer..
waarschijnlijk door die voeding.. toch?
budget pakweg tss 60 - 90 euro
mijn setup momenteel:
*rommelvoeding (merk unknown) 580w
*msi ms7528 Mobo
*intel Q9550 @2.83 (stock) cooled by zalman CNPS9700 LED
*4gb kingston ram DDR2 800mhz
*Sapphire 6870 1gb
*1 sata hdd 500gb 7200rpm WD
*1 sata dvd rw samsung
ik wil de cpu dan wat gaan oc'en ..
als ik nu mijn cpu iets meer dan 3 ghz zet krijg ik geen beeld meer..
waarschijnlijk door die voeding.. toch?
budget pakweg tss 60 - 90 euro