Archief - nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

2fastforyou

Legacy Member
kwil een niewe pc kopen en ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen en hij moet ook snel werken geen trage bak als ik nu heb.
en ik heb deze zien staan :
processor ; AMD athlon64 x2 3800+ (dual core cpu)
front side bus : 1.000MHz
moederbord : Asus A8N-E
chipset : nVidia nForce4 Ultra
geheugen 2x 512MB DDR400 (totaal= 1GB)
harde schijf : 200GB, 8MB 7200rpm Serial ATA/300 (SATAI)
netwerkkaart : 10/100/1000
VGA : nVidia GeForce 7800gt 256MB DDR3 PCI-e
optische drive : DVD-RW Dual layer
geluidskaart : Geintegreerde 7.1
software : MS Windows XP Home
toetsenbord : logitech draadloos MX 3100 toetsenbord
muis : logitech draadloos MX 3100 muis LASER
sherm : 17" monitor met 3 jaar on-site garantie

prijs: 1499 euro

is deze een goede pc
mijn nokel zei voor 1499 euro kunt ge geene fatsoenlijke pc hebben meer ik den toch dat dees een snel bakske is niet ?

en mijn pa vroeg of de pc's die in de *ld* staan of dat ook goede zijn , ik heb wel al gehoord dat dat goede zijn maar zijn die beter als deze die ik hierboven opnoemde ?

en als er dingen bijzijn die wat beter kunnen voor een niet te groote meerprijs mag je dat ook altijd zeggen .

R-evolution™'

Legacy Member
no offence ma lichtjes uitgedrukt : u nokel is een dikke zeveraar .
voor 600 euro heb ge al een fatsoenlijke pc zonder scherm waar ge alle games mee kunt spele .
Dit is zeker een goeie pc voor die prijs.
En idd beter dan dit voor die prijs ga je niet snel vinden .

2fastforyou

Legacy Member
dat dacht ik ook al R-evolution™' en hij had nog niet eens gezien wat er in de pc zat.
bedankt

joerynauwelaers

Legacy Member
Voor een bedrag van 1500€ kun je al zeker en vast een goeie PC kopen.
Ik zou voor samenstellen gaan van de beste stukken maar als je hier niet handig in bent kun je zeker en vast deze nemen dit is een normale prijs voor wat je krijgt. ;)

2fastforyou

Legacy Member
als er iemand wil mag die wel eens een pc samenstellen voor 1500 a 1600 euro wel met een tft scherm inbegrepen.

enZiiime

Legacy Member
Coolermaster Centurion + 550Watt
AMD64 X2 3800+ Dual Core FSB 2000 s939
Gigabyte K8NPro-SLI s939
2 x 512Mb DDR 400Mhz (1024Mb)
200Gb SATA 7200rpm 8Mb cache
XFX GEFORCE PCI-E 7800GT 256Mb SLI
DVD'RW Benq DW-1640

1200€ gemiddeld (voor 100€ meer een 4200 dc)

en dan voor 300€ een deftig flatscreentje ;)

2fastforyou

Legacy Member
kan er me misschien iemand is een goede pc winkel geven in de buurt van paal-beringen ?

2fastforyou

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Coolermaster Centurion + 550Watt
AMD64 X2 3800+ Dual Core FSB 2000 s939
Gigabyte K8NPro-SLI s939
2 x 512Mb DDR 400Mhz (1024Mb)
200Gb SATA 7200rpm 8Mb cache
XFX GEFORCE PCI-E 7800GT 256Mb SLI
DVD'RW Benq DW-1640

1200€ gemiddeld (voor 100€ meer een 4200 dc)

en dan voor 300€ een deftig flatscreentje ;)

die samenstelling is bijna zo goed als hetzelfde als die ik opnoem niet ?
en die 4200 dc is dat echt veel verschil met de 3800 dc
of is de 3800 meer dan genoeg om te gamen en te internetten

[Az3r]

Legacy Member
2fastforyou zei:
kan er me misschien iemand is een goede pc winkel geven in de buurt van paal-beringen ?

ikzelf ben ook van beringen en raad u http://www.hsware.be/ aan.

die zitten nie ver van beringen centrum en hebben redelijk goede prijzen en goede service. ;)

2fastforyou

Legacy Member
kben ook is aan het zien voor zelf samen te stellen maar ik kom toch altijd duurder uit dan 1500 euro voor hetzelfde .
dus ik denk dat het de pc gaat worden van in het begin dan deze thread.
nog een vraagje zit er in die pc een dvd schrijver of alleen een lezer ?

2fastforyou

Legacy Member
ik zou ook graag twee pc's aansluiten op internet door middel van een router, is er verschil in router zodat ik bv met sommige routers snelheidsvermindering heb,kzou er natuurlijk graag een hebben zonder snelheidsverlies.
en het is toch ook mogelijk om de bestanden door te sturen van de pc zonder printer naar de pc met printer ?

welke router neem ik dan best ? prijs liefst niet meer dan 150 euro .
http://www.hsware.be/onderdelen_sub.php?id=233
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan