2fastforyou
Legacy Member
kwil een niewe pc kopen en ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen en hij moet ook snel werken geen trage bak als ik nu heb.
en ik heb deze zien staan :
processor ; AMD athlon64 x2 3800+ (dual core cpu)
front side bus : 1.000MHz
moederbord : Asus A8N-E
chipset : nVidia nForce4 Ultra
geheugen 2x 512MB DDR400 (totaal= 1GB)
harde schijf : 200GB, 8MB 7200rpm Serial ATA/300 (SATAI)
netwerkkaart : 10/100/1000
VGA : nVidia GeForce 7800gt 256MB DDR3 PCI-e
optische drive : DVD-RW Dual layer
geluidskaart : Geintegreerde 7.1
software : MS Windows XP Home
toetsenbord : logitech draadloos MX 3100 toetsenbord
muis : logitech draadloos MX 3100 muis LASER
sherm : 17" monitor met 3 jaar on-site garantie
prijs: 1499 euro
is deze een goede pc
mijn nokel zei voor 1499 euro kunt ge geene fatsoenlijke pc hebben meer ik den toch dat dees een snel bakske is niet ?
en mijn pa vroeg of de pc's die in de *ld* staan of dat ook goede zijn , ik heb wel al gehoord dat dat goede zijn maar zijn die beter als deze die ik hierboven opnoemde ?
en als er dingen bijzijn die wat beter kunnen voor een niet te groote meerprijs mag je dat ook altijd zeggen .
en ik heb deze zien staan :
processor ; AMD athlon64 x2 3800+ (dual core cpu)
front side bus : 1.000MHz
moederbord : Asus A8N-E
chipset : nVidia nForce4 Ultra
geheugen 2x 512MB DDR400 (totaal= 1GB)
harde schijf : 200GB, 8MB 7200rpm Serial ATA/300 (SATAI)
netwerkkaart : 10/100/1000
VGA : nVidia GeForce 7800gt 256MB DDR3 PCI-e
optische drive : DVD-RW Dual layer
geluidskaart : Geintegreerde 7.1
software : MS Windows XP Home
toetsenbord : logitech draadloos MX 3100 toetsenbord
muis : logitech draadloos MX 3100 muis LASER
sherm : 17" monitor met 3 jaar on-site garantie
prijs: 1499 euro
is deze een goede pc
mijn nokel zei voor 1499 euro kunt ge geene fatsoenlijke pc hebben meer ik den toch dat dees een snel bakske is niet ?
en mijn pa vroeg of de pc's die in de *ld* staan of dat ook goede zijn , ik heb wel al gehoord dat dat goede zijn maar zijn die beter als deze die ik hierboven opnoemde ?
en als er dingen bijzijn die wat beter kunnen voor een niet te groote meerprijs mag je dat ook altijd zeggen .
