Archief - Nieuwe pc, geef jullie mening.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Zier der goed uit, als voeding zou ik wel eerder een LC-Power 550W vanop www.jaha.be aanraden, die zijn kwalitatief toch een stukje beter dan de Levicom's van Tones.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik zou eventueel een harde schijf minder nemen en 512mb meer steken

Davion

Legacy Member
Het is al 2x512Mb hoor :)
Maar wat je kan doen is een WD 320Gb SATA steken en 1x1024Mb kopen :)

TekkaBlade

Legacy Member
Laat die van 160 achterwege en spaar nog wat voor een 2e van 250...

Yank

Legacy Member
ipv de Aopen case (met voeding) te kopen en dan een andere voeding te kopen, zou ik meteen een andere case (met beter voeding) kopen, zoals volgende: http://tones.be/shop_product.php?idx=101172
Zowel de case als voeding zijn beter en het komt op zelfde prijs neer.

Voor iets meer heb je de Sonata II of de TX1050B, met respectievelijk 450W en 500W voeding.

MaDDie

Legacy Member
Yankee zei:
ipv de Aopen case (met voeding) te kopen en dan een andere voeding te kopen, zou ik meteen een andere case (met beter voeding) kopen, zoals volgende: http://tones.be/shop_product.php?idx=101172
Zowel de case als voeding zijn beter en het komt op zelfde prijs neer.

Voor iets meer heb je de Sonata II of de TX1050B, met respectievelijk 450W en 500W voeding.

zou 400W genoeg zijn?

jannick werckx

Legacy Member
Vervang anders dat SLI mobo door een MSI K8N NEO4 F(I) , bespaart weer 20€ uit en SLI mobo is nutteloos als je geen SLI gebruikt.
Ik zou ook voor grotere schijf opteren als je het echt nodig hebt tenminste.
En ik zou een SonataII case nemen, echt de moeite waard!

MaDDie

Legacy Member
wat ik voorlopig ga doen:
160 harde schijf even weglaten (later nog 250 of 300 kopen)
SLI mobo wordt MSI K8N NEO4 F(I)
case en voeding worden Sonata II of ANTEC TX1050B-EC Black Tower

das weer al wat geld minder, daarmee kan ik nog een muis/keyboard kopen. Iemand idee voor goede (game-)muis/ keyboard?

Yank

Legacy Member
400W is zeker voldoende voor dat systeem, en dan heb je zelf nog wat over.
Maar persoonlijk zou ik de 1050 nemen, gewoon omdat prijsverschil niet zo groot is, case een stuk groter is en voeding stuk sterker.

TekkaBlade

Legacy Member
alleszins geen draadloos nemen om te gamen...
Logitech heeft goede muizen maar hun keyboards hebben ( imo dan ) vaak teveel toeters en bellen...

solix

Legacy Member
Voor toetsenbord kan je beter de Logitech Azerty Media Keyboard Elite :cool: nemen die zijn zéér goed voor die prijs. En als muis neem je beter de MX518 die zijn goed om te gamen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan