Archief - Nieuwe muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhostRider_007

Legacy Member
Mijn huidige muis is het aan het begeven en dus moet ik spijtig genoeg een nieuwe kopen.

- ze moet met draad zijn
- ze moet een toets hebben ter hoogte van mijn duim zodat ik makkelijk kan teruggaan naar een vorige website bijv.
- liefst zo'n "dikke" muis in de aard van een Logitech Mouseman Wheel, ik heb nogal grote handen en zo'n kleine pcmuis is onhandig vind ik.

DPL

Legacy Member
MX 1000, G5, MX518,...
Kijkes rond op internet en ga in de winkels es voele welke u het beste ligt...

petitke

Legacy Member
Logitech MX 518, is met draad, goede vorm, en 2 knoppen aan de duim.
De G series hebben slechts 1 knop aan de duim.

Dus denk dat voor u de mx 510/518 het beste is.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik kan je de razer diamondback of copperhead warmpje aanbevelen hoor, zeer precies en goeie lichte muis die geweldig glijdt over mijn qpad... En ze zien er nog is mooi uit ook.

Zazzoo

Legacy Member
computer xp zei:
Ik kan je de razer diamondback of copperhead warmpje aanbevelen hoor, zeer precies en goeie lichte muis die geweldig glijdt over mijn qpad... En ze zien er nog is mooi uit ook.


2 that, g5 is ook lekker maar bij mij met geinstalleerde drivers werkt de linker muisknop niet goed, daarom razer copperhead tempest bleu gekocht, zeer content van.

BMW lover

Legacy Member
Zazzoo zei:
2 that, g5 is ook lekker maar bij mij met geinstalleerde drivers werkt de linker muisknop niet goed, daarom razer copperhead tempest bleu gekocht, zeer content van.

ik was logitech gewend maar die begon mijn voeten uit te hangen en ik ben overgestapt naar copperhead tempest blue en mijn volgende muis bevat zeker het woordje RAZER weer:p

petitke

Legacy Member
computer xp zei:
Ik kan je de razer diamondback of copperhead warmpje aanbevelen hoor, zeer precies en goeie lichte muis die geweldig glijdt over mijn qpad... En ze zien er nog is mooi uit ook.

ik heb die muis ook, en ze ownt een pak.
Maar hij vraagt geen al te kleine muis, en hij zal ze als oncomfortabel ervaren.
De Razer diamondback/copperhead is meer een muis voor de vingers, m.aw. je zal je handpalm er niet in kunnen laten rusten.

Daarom beter die mx518. :)

GhostRider_007

Legacy Member
Ik had die muis die een paar hier al aanhaalden eigenlijk al in gedachten.

Maar ik vroeg het maar eens om te kijken of er misschien nog goede merken van muizen waren die aan mijn noden voldeden, want op de meeste online-shops is het al Logitech wat de klok slaat.

En inderdaad, een gewone muis is geen optie. Ik moet zo'n grote hebben waar ik mijn hand op kan rusten en omdat ik met die kleine muizen kan ik niet makkelijk werken want die zijn zo ambetant klein. Mijn vriendin heeft zo'n computermuis aan haar laptop en voor haar is die goed, maar ze heeft dan ook kleine handjes.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja idd de copperhead en diamondback (wat exact hetzelfde model is) is vrij slank, wel lang (voor mij toch) maar vrij lang en gaat op't einde neig naar beneden)

En ja ik heb kleine handen dus da kan geen kwaad want met een groter hand gaat ge de zijdelinkse knoppen wa moeilijk kunnen bedienen en die vond ik zelf wat lastig in't begin.

..::SubZero::..

Legacy Member
De Logitech MX1000 voldoet aan alle eisen buiten het feit dat hij draadloos is.
Eigenlijk voel je dat niet aan de prestaties omdat hij eigenlijk even goed werkt en reageert als een muis met draad.
Hij is ook lekker dik en ligt heel goed in de hand. Hij heeft ook die knoppen om naar de vorige pagina te gaan en naar de volgende.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan