TG87
Legacy Member
een paar dagen geleden heeft mijn acer apsire 7720G de geest gegeven na meer dan 3 jaar trouwe dienst.
ik ben dus op zoek naar een nieuw monster (budget 1000-1400€)
na zoeken op google kwam ik op deze website, waar ik een lijst vond van de beste laptop merken van 2011:Best & Worst Laptop Brands 2011: Overall Verdict
even gaan checken en ik kwam bij deze hp: HP DV7-6170BE bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
mijn eisen zijn: een scherm met minimum resolutie 1600*900
17,3 inch
intel i7
minstens 750gb HDD
minstens 6GB DDR3 RAM
bluetooth
een degelijke grafische kaart (voor simpele games, kijken van films en grafische programma's zoals photoshop, dreamweaver, fireworks, ...)
Blu-ray speler mag maar moet niet
een geheugenkaartlezer is ook altijd handig
en goeie looks is altijd mooi meegenomen (die HP ziet er wel nice uit!)
de laptop zal voornamelijk gebruikt worden op men bureau of als ik op de zetel zit. mobiliteit/gewicht is dus niet belangrijk. Ik wacht alleen niet zo graag als ik programma's of bestanden open of als ik moet switchen tussen programma's
graag jullie ideëen/suggesties
thx
ik ben dus op zoek naar een nieuw monster (budget 1000-1400€)
na zoeken op google kwam ik op deze website, waar ik een lijst vond van de beste laptop merken van 2011:Best & Worst Laptop Brands 2011: Overall Verdict
even gaan checken en ik kwam bij deze hp: HP DV7-6170BE bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen
mijn eisen zijn: een scherm met minimum resolutie 1600*900
17,3 inch
intel i7
minstens 750gb HDD
minstens 6GB DDR3 RAM
bluetooth
een degelijke grafische kaart (voor simpele games, kijken van films en grafische programma's zoals photoshop, dreamweaver, fireworks, ...)
Blu-ray speler mag maar moet niet
een geheugenkaartlezer is ook altijd handig

en goeie looks is altijd mooi meegenomen (die HP ziet er wel nice uit!)

de laptop zal voornamelijk gebruikt worden op men bureau of als ik op de zetel zit. mobiliteit/gewicht is dus niet belangrijk. Ik wacht alleen niet zo graag als ik programma's of bestanden open of als ik moet switchen tussen programma's
graag jullie ideëen/suggesties
thx