Archief - nieuwe GSM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
Wel het zit zo. mijn nonkel zit bij de proxiclub maar die blijft liever bij de oude zwart/wit toestelletjes zonder al die toeters en bellen derop. maar aangezien da hij dus punten krijgt die hij ni opdoet stelde ik voor dat ik de puntjes eens zou opdoen daar mijn sharp GX15 begint te sterven (en dan wel op vlak van batterij en micro die begint te kraken als ik naar iemand bel wa serieus irri is voor de anderen)

anyway hij heeft 62.000 punten bij elkaar verzameld de laatste jaren dus meer als genoeg :)
nu ben ik eens op die proxiclub site gaan kijken maar ik kan gewoon niet kiezen.
langs de ene kant heb ik wel goesting in de N70 of de 6630. langs de anderre kant kan zou ik wel eens een motorola V3x of een SEW900I willen. Batterij is natuurlijk belangrijk. ik bel in feite zeer weinig maar heb wel graag een lange stand-by tijd. dus daar gaat (voor zover ik de reviews mag geloven) de SE al de mist in. langs de anderre kant heb ik der niets op tegen om een deftige fotokoda in me gsm te hebben. 3G is geen must daar ik niet bij proximus ben maar ik ben liever bereidt op de toekomst.
ook de Samsung Z500 vindk ik een schoon toestel maar ook daar schiet de batterij blijkbaar tekort.

dus als der hier mensen zijn die enige ervaring hebben me deze toestellen let me know.

P.S: ik heb in een review van de motorola V3x ook gezien dat er een nvidia goforce 4200 inzit maar dat deze enel werkte tijdens het trekken van foto's. volgens motorola zou later een softwareupdate uitkomen waardoor hij ook werkt in games en tijdens video's etc. weet iemand of dat nu al werkt of nog steeds niet?

merci alvast ;)

-Timo-

Legacy Member
- Een N70 is een zeer goed toestel, met goede camera maar mindere batterijduur omdat het een symbian-toestel is. Anderzijds kan je door die symbian verschrikkelijk veel toepassingen en software op je GSM zetten. Enkele nadelen van deze toestellen zijn de afmetingen (niet echt van toepassing bij N70) en het gewicht.
- 6630 Is uitgesloten als je een N70 ook tot de mogelijkheden ziet ;) aangezien deze veel minder goed is.
- W900I heeft ook een prachtige camera (de beste op dit moment wrs) maar ook mindere batterijduur.
- Samsung Z500 is niet slecht maar ik (ik persoonlijk) vind de samsung modellen wel knap van uiterlijk maar ze zijn al lang voorbijgestreefd door SE en ze zijn ook duur voor wat ze zijn.
- V3x ken ik niet echt goed

Ikzelf heb een k750i. Ik vind het een top-toestel ! Zeer goede batterijduur, super camera (voor in GSM dan ;)), en enorm veel mogelijkheden. Het toestel heeft wel 1 nadeel en dat is dat het geen 3G toestel is. Ikzelf heb ook een ander toestel (omwille van de 3G) overwogen maar heb toch voor dit toestel gekozen omdat 3G toch nog niet optimaal is de dag van vandaag.

Als je een toestel wilt dat veel functies heeft en toch niet erg duur is zou ik zeker niet twijfelen en een Sony Ericsson nemen.
Wil je meer een toestel dat zeer lang meegaat en ook goede kwaliteit een veel mogelijkheden (met onder andere symbian-toepassingen) biedt, neem dan een Nokia.
Wil je design en heb je daar wat extra geld voor over, neem dan een Samsung.

Ik hoop dat ik je wat geholpen heb ;)

vinteg

Legacy Member
ge hebt me idd wel geholpen. nu kwa software zou ik niet echt weten watk ik zou installen buiten mss een GPRS. das dus niet mogelijk bij de W900? gewicht is zo belangrijk niet ;)
fotocamera is wel een pluspunt maar de N70 trekt toch ook deftige foto's alsk naar de reviews kijk. dus ik begin stilaan te denken da het de N70 gaat worden. tenzij da iemand hier nog een deftige comment over de motorola kan plaatsen. merci alvast thamels ;)

Jense777

Legacy Member
Ik heb één Motorola gehad, een V*** die mij 250 EUR gekost heeft. Never again. Na één jaar is hij vanuit onze zetel hier getuimeld, en hij lag in stukken vaneen.

Als ik u was zou ik dus de N70 nemen.

-Timo-

Legacy Member
vinteg zei:
ge hebt me idd wel geholpen. nu kwa software zou ik niet echt weten watk ik zou installen buiten mss een GPRS. das dus niet mogelijk bij de W900? gewicht is zo belangrijk niet ;)
fotocamera is wel een pluspunt maar de N70 trekt toch ook deftige foto's alsk naar de reviews kijk. dus ik begin stilaan te denken da het de N70 gaat worden. tenzij da iemand hier nog een deftige comment over de motorola kan plaatsen. merci alvast thamels ;)
Misschien even voor de duidelijkheid : bedoel je niet GPS ipv GPRS :)

De N70 lijkt me wel een goede keuze. Zeer goede foto's en veel mogelijkheden ;) Ik zou je wel aanraden om niet de Vodafone versie te nemen want deze heeft niet de originele menu's en is met al dat lelijk rood niet meer om aan te zien :)

GPS is niet mogelijk op de W900i. Als je SE met eventueel GPS wilt dan moet je naar de smartphones P990 enzo gaan maar dit zijn dan weer echte business toestellen ;) dus voor persooonlijk gebruik niet echt geschikt.

vinteg

Legacy Member
ik bedoel idd GPS srry voor vergissing. anyway het is zoiezo via die proxiclub dus moest er vodafone opstaan laat ik hem wel even flashen in nokia center. daar doen ze da naart schijnt zonder probs en zelfs zonder prijs.mijn GX15 is mommenteel ook met vodafone menu en tis idd niet om aan te zien.

FlameDB

Legacy Member
vinteg zei:
ik bedoel idd GPS srry voor vergissing. anyway het is zoiezo via die proxiclub dus moest er vodafone opstaan laat ik hem wel even flashen in nokia center. daar doen ze da naart schijnt zonder probs en zelfs zonder prijs.mijn GX15 is mommenteel ook met vodafone menu en tis idd niet om aan te zien.

enig idee waar ik da flashen ook kan doen voor mijnen samsung ?

vinteg

Legacy Member
ni echt. bij mijn weten doen ze da bij samsungs enkel in de fabriek. maw ge zult aanvraag moeten doen om die gsm te reflashen maar da kost dan ook nog is geld bij samsung tenzij der iets mis is me u software. nokia doet dat gratis in hun nokia centers omwille van het feit da ze vrij frequent nieuwe versies voor hun smatphones uitbrengen. dusja...:)
maar bij mijn weten kunde ook thuis u gsm flashen door middel van datakabel en dergelijke. mer daar weet ik bitter weinig over

vinteg

Legacy Member
anyway. tis dus de N70 geworden. over 6 weken max hebk hem op zak :)
nu nog nen datakabel vinden. moest iemand hem weten liggen voor een prikske let me know ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan