vinteg
Legacy Member
Wel het zit zo. mijn nonkel zit bij de proxiclub maar die blijft liever bij de oude zwart/wit toestelletjes zonder al die toeters en bellen derop. maar aangezien da hij dus punten krijgt die hij ni opdoet stelde ik voor dat ik de puntjes eens zou opdoen daar mijn sharp GX15 begint te sterven (en dan wel op vlak van batterij en micro die begint te kraken als ik naar iemand bel wa serieus irri is voor de anderen)
anyway hij heeft 62.000 punten bij elkaar verzameld de laatste jaren dus meer als genoeg
nu ben ik eens op die proxiclub site gaan kijken maar ik kan gewoon niet kiezen.
langs de ene kant heb ik wel goesting in de N70 of de 6630. langs de anderre kant kan zou ik wel eens een motorola V3x of een SEW900I willen. Batterij is natuurlijk belangrijk. ik bel in feite zeer weinig maar heb wel graag een lange stand-by tijd. dus daar gaat (voor zover ik de reviews mag geloven) de SE al de mist in. langs de anderre kant heb ik der niets op tegen om een deftige fotokoda in me gsm te hebben. 3G is geen must daar ik niet bij proximus ben maar ik ben liever bereidt op de toekomst.
ook de Samsung Z500 vindk ik een schoon toestel maar ook daar schiet de batterij blijkbaar tekort.
dus als der hier mensen zijn die enige ervaring hebben me deze toestellen let me know.
P.S: ik heb in een review van de motorola V3x ook gezien dat er een nvidia goforce 4200 inzit maar dat deze enel werkte tijdens het trekken van foto's. volgens motorola zou later een softwareupdate uitkomen waardoor hij ook werkt in games en tijdens video's etc. weet iemand of dat nu al werkt of nog steeds niet?
merci alvast
anyway hij heeft 62.000 punten bij elkaar verzameld de laatste jaren dus meer als genoeg

nu ben ik eens op die proxiclub site gaan kijken maar ik kan gewoon niet kiezen.
langs de ene kant heb ik wel goesting in de N70 of de 6630. langs de anderre kant kan zou ik wel eens een motorola V3x of een SEW900I willen. Batterij is natuurlijk belangrijk. ik bel in feite zeer weinig maar heb wel graag een lange stand-by tijd. dus daar gaat (voor zover ik de reviews mag geloven) de SE al de mist in. langs de anderre kant heb ik der niets op tegen om een deftige fotokoda in me gsm te hebben. 3G is geen must daar ik niet bij proximus ben maar ik ben liever bereidt op de toekomst.
ook de Samsung Z500 vindk ik een schoon toestel maar ook daar schiet de batterij blijkbaar tekort.
dus als der hier mensen zijn die enige ervaring hebben me deze toestellen let me know.
P.S: ik heb in een review van de motorola V3x ook gezien dat er een nvidia goforce 4200 inzit maar dat deze enel werkte tijdens het trekken van foto's. volgens motorola zou later een softwareupdate uitkomen waardoor hij ook werkt in games en tijdens video's etc. weet iemand of dat nu al werkt of nog steeds niet?
merci alvast
