Archief - Nieuwe GSM Sagem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlameDB

Legacy Member
Hey all,

kben op zoek naar een nieuwe GSM voor zo'n 170 euro (max.)
'T belangrijkste voor mij is toch 't design, de gebruiksvriendelijkheid van de gsm (comfortabele toetsen, snelheid van 't navigeren vind ik superbelangrijk!, ...) , niet te lomp,... Zo van die dingen. Een fototoestel zouk toch nog wel er graag in hebben :).

Kheb nu zitte rondkijke op reviewsites enzo, en den http://www.mobile-review.com/review/sagem-x6-2-en.shtml kwam er toch wel goed uit... Die is nie zo duur, heeft bluetooth, infrarood, menu ziet er me nice uit, heeft een 1,3 megapixel camera, etc etc...
Nu zou ik graag nog een paar vragen stellen over die gsm;
- Is hij zoals ik wel vraag van een gsm gebruiksvriendelijk? Hoe zit het met de snelheid,...
- Op foto's toont ie nie zo klein, ma is ie ook echt lomp in 't echt of valt 't zeker goed te doen?
- Kun je herhalende wekkers instellen (s'ochtends om 8 uur bv, savonds om 19.30, elke dag opnieuw...?)
- Hoe zit het met het geluidskwaliteit?
- Is het typen van een sms aangenaam?
Als er iemand persoonlijke ervaring heeft met deze gsm, laat het alsjeblieft weten :)

VinX

Legacy Member
Mijn vader heeft deze GSM. Dus ik help op alle vlakken

1. Dat is hij zeker, alleen bluetooth was eventjes zoeken voor de correcte instelling maar eenmaal verbonden en ingesteld loopt ie als een trein. Hij is ook vrij snel soms eens een vertraging maar dat hebik ook wel met mij SE.
2. Valt zeker goed te doen! Als je toch niet gesteld bent op design en fik fakkerijen.
3. Daarvoor hebben wij een wekker, moet je in de manual online maar eens lezen
4. Geluid is zeer goed, mooi helder en luid
5. Typen is aangenaam en snel

Fotos zijn ook van zeer mooie kwaliteit, uitbreidingssleufis zeer nuttig hebben we nu een kaartje inzitten en kan pakken veel bestanden op! Kortom goede GSM voor het geld

eniac

Legacy Member
VinX zei:
Fotos zijn ook van zeer mooie kwaliteit

Wth?
Picture%200022.jpg

Picture%200009.jpg


Misschien is dit "zeer mooie kwaliteit" door de bril van iemand op LSD, maar in de normale wereld is dit toch wat anders hoor.

edit:
P.S. Really, I tried to find pluses that would cross the carelessly made software for long, but failed. Till today only the company of Siemens could have launched such a row product. Such a potentially interesting phone with childish problems seems unacceptable for Sagem, whose brand is not well known to a customer, and these products only worsen the perception.

Toch geen al te sublieme indruk als ik de review zo lees...

enZiiime

Legacy Member
ik zou persoonlijk ook niet voor sagem gaan (heb my-x7, en voor z'n prijs viel hij goed mij, maar in toekomst ga ik zeker toch niet meer sagem :/)

(ik ga in het vervolg weer voor sony ericsson, heb er al aantal van gehad, en heb daar meer plezier van gehad dan m'n sagem tbh, is wel tikkeltje duurder, maar foto's zijn er wel pak beter op)

FlameDB

Legacy Member
hystrix zei:
ik zou voor een se k700i gaan

waarom dan? Kzal ff mijn verhaal doen;
khad eerst nen samsung x640, was zalige gsm vonek, had alles, was mega gebruiksvriendelijk etc etc... Dan wask die verloren en hebk gezegd;
nu koop ik nen gsm zonder te veel blabla eraan, is dan sony ericsson j300I geworden, absoluut niet tevreden van, waarom kweetniet, mss is hetgeen wat mij nog het meest stoort dat oranje licht van dat toetsenbord, kvind da zo lelijk en eigelijk ouderwets... Kan ook al geen herhalende wekkers instellen...
Nie zo'n groot geheugen ook ni. Wak nu wel jammer vind is dat de nokia 6020 of 6021 nie ineen bestaat, een met fototoestel en met bluetooth/infrarood...

en wat vinden jullie van de x660 ?

enZiiime

Legacy Member
heb je gelijk in, vind het soms kut van sommige gsms, die ene heeft vb camera en flash enz enz, en die andere heeft enkel infrarood en bluetooth, waarom kunne ze da nu ni in alle 2 steken :||

FlameDB

Legacy Member
k700i van sony heeft wel alles ineen, maja, is die echt wel nice om mee te werken? Want mijnen J300i stak tege, persoonlijke meningen gevraagd :p
SonyEricsson Z520i Dan hebde ook nog deze
En de nokia 6021, ik haat gsms kiezen :p

eniac

Legacy Member
Ik heb de 6021 nu al van in september, nog nooit zo tevreden geweest van een GSM. Heel goed qua connectiviteit, goede organiser, goede pc suite, lange batterijduur (m'n vorige oplaadbeurt was 11 dagen)... Andere merken leveren misschien iets meer opties voor hetzelfde geld, maar vergeleken met de T630's van m'n broer ben ik toch heel content dat ik voor deze gegaan ben (goed, hij heeft een kleiner scherm en geen fototoestel, maar hij is ook pakken responsiever en sneller).

Aanrader als je enkele opties kan missen voor hetzelfde geld en je gewoon een degelijk toestel wil om te SMS'en, bellen en je agenda in orde te houden.

VinX

Legacy Member
Zo een shit engelse review geloven jullie maar echte gebruikerservaringen niet ? Kerels waar gaan we naartoe ? Ik heb zelf een SE k700i ook zeer content van schappelijke prijs alleen geen extra memoryslot

eniac

Legacy Member
VinX zei:
Zo een shit engelse review geloven jullie maar echte gebruikerservaringen niet ?

Die reviewsite heeft zo ongeveer al elke GSM out there in hun handen gehad. Waarom zouden we dat niet geloven? En ze hebben die foto's gephotoshopped ofzo?

Ma soit, post hier zelf dan eens een paar foto's om het ongelijk van die site te bewijzen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan