doc1
Legacy Member
ik heb een klein vraagje.
Ik heb nu een 9200 ATI radeon kaart; ik dacht ergens een 9600 pro kaartje op de kop te kunnen tikken ( van dit merk: Peak Radeon 9600PRO 256MB DDR DVI TVOUT RETAIL) maar achterop de doos stond dat er maar 4 3D pixel pipelines zijn, gaat het hier niet om een SE chip en niet om de deftige chip ( ik dacht dat daar 8 pipelines inzaten).
Enfin deze kaart kost 85 euro.
What to do?
Ik heb nu een 9200 ATI radeon kaart; ik dacht ergens een 9600 pro kaartje op de kop te kunnen tikken ( van dit merk: Peak Radeon 9600PRO 256MB DDR DVI TVOUT RETAIL) maar achterop de doos stond dat er maar 4 3D pixel pipelines zijn, gaat het hier niet om een SE chip en niet om de deftige chip ( ik dacht dat daar 8 pipelines inzaten).
Enfin deze kaart kost 85 euro.
What to do?
