Archief - Nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tofke1978

Legacy Member
Ik ben van plan een nieuwe pc te komen met de bedoeling wel wat te gamen
Dus heb ik me in duitsland een pcke in mekaar gestoken
graag comments

Laufwerk 1.44 MB,3.5" schwarz
Thermaltake Swing schwarz VB6000BWS ohne Netzteil
ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 2,5 Corsair Valueselect Kit
AMD Athlon64 X2 3800+ "box" 2x512kB, 200 MHz FSB, S.939
Aopen 7800GT-DVD256 NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe
Benq DW1640 bulk schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE
LG GDR-8164B Bare schwarz 16xDVD,48xCD,
Seagate Barracuda 7200.8 300GB S-ATA,NCQ, ST3300831AS
ASUS A8N-SLI, Sockel 939 NVIDIA Nforce4 SLI, ATX 1
1.226 €

Bijkomende vraagjes
is het echt de moeite om voor SLI te gaan?
En is ook de meerprijs voor een X2 dual core processer de moeite of kan ik gerust een gewone amd 64 3500 nemen

alvast bedankt

R.Winters

Legacy Member
- Ik heb een gelijkaardige config (zelfde CPU/GPU/Mobo/RAM) dus dat zit wel snor.
- Dat moet ge zelf weten, momenteel zijn er weinig games die de SLI volledig benutten maar in de toekomst zijn er die dat wel doen.
- De X2 is wel degelijk beter dan de gewone 3500+, dus ga maar voor de X2.
Wil je geen dualcore ga dan voor de 4000+ of 3800+ (single) deze kost ongeveer hetzelfde als de X2 3800+.

Davion

Legacy Member
Goede config.
- SLI mobo zou ik niet nemen, tenzij ge dat echt van plan zijt. Ik zou een MSI K8N Neo4-FI mobo prefereren.
- X2 is zeker goed, en als ge neit voor een DualCore gaat neem dan een 3500+ of 3700+, maar smijt u geld niet weg aan een 4000+.

tofke1978

Legacy Member
dus Davion zoiets als dit dus:
AMD Athlon64 X2 3800+ "box" 2x512kB, 200 MHz FSB, S.939
MSI K8N Neo4 Platinum, S939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 2,5 Corsair Valueselect Kit
Thermaltake Swing schwarz VB6000BWS ohne Netzteil
Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt
Laufwerk 1.44 MB,3.5" schwarz
Aopen 7800GT-DVD256 NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe
LG GDR-8164B Bare schwarz 16xDVD,48xCD,
LG GSA-4167B bare schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE
Seagate Barracuda 7200.8 250GB, S-ATA,NCQ, ST3250823AS

R.Winters

Legacy Member
tofke1978 zei:
dus Davion zoiets als dit dus:
AMD Athlon64 X2 3800+ "box" 2x512kB, 200 MHz FSB, S.939
MSI K8N Neo4 Platinum, S939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 2,5 Corsair Valueselect Kit
Thermaltake Swing schwarz VB6000BWS ohne Netzteil
Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt
Laufwerk 1.44 MB,3.5" schwarz
Aopen 7800GT-DVD256 NVIDIA 7800GT, 256MB, PCIe
LG GDR-8164B Bare schwarz 16xDVD,48xCD,
LG GSA-4167B bare schwarz DVD+-RW/+-R-Laufwerk IDE
Seagate Barracuda 7200.8 250GB, S-ATA,NCQ, ST3250823AS
Denk dat voor u mobo de Platinum versie nie nodig is, ge kunt ook ne gewone nemen (spaart ge alweer wat euros uit).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan