Archief - Nieuwe case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wieda

Legacy Member
Daar ik nogal een wispelturige gebruiker ben wat betreft hardware/configuraties, zoek ik een degelijke midi-case.
Dus om geregeld van hardware te wisselen. Natuurlijk spelen de andere elementen (geluid/koeling...) ook een rol.

Bij voorkeur ene met een deurtje waar ik de brander kan verstopppen (iets lekker discreet en strak?)

Huidige case is een Antec P182b die mij te krap is/wordt.

Dank bij voorbaat.

(en ja ik volg hier ivm cases, nét daarom)

EpicRefreshment

Legacy Member
wieda zei:
Daar ik nogal een wispelturige gebruiker ben wat betreft hardware/configuraties, zoek ik een degelijke midi-case.
Dus om geregeld van hardware te wisselen. Natuurlijk spelen de andere elementen (geluid/koeling...) ook een rol.

Bij voorkeur ene met een deurtje waar ik de brander kan verstopppen (iets lekker discreet en strak?)

Huidige case is een Antec P182b die mij te krap is/wordt.

Dank bij voorbaat.

(en ja ik volg hier ivm cases, nét daarom)

Cooler Master CM 690 II :) Goeie kwaliteit voor goeie prijs, zeer degelijke koeling

wieda

Legacy Member
EpicRefreshment zei:
Cooler Master CM 690 II :) Goeie kwaliteit voor goeie prijs, zeer degelijke koeling

Laat me dat model echt niet mijn ding te noemen.
De buitenkant bevalt me niet echt.

Liever volledig afgesloten zoals de Fractals bijvoorbeeld.

demon326

Legacy Member
wieda zei:
Daar ik nogal een wispelturige gebruiker ben wat betreft hardware/configuraties, zoek ik een degelijke midi-case.
Dus om geregeld van hardware te wisselen. Natuurlijk spelen de andere elementen (geluid/koeling...) ook een rol.

Bij voorkeur ene met een deurtje waar ik de brander kan verstopppen (iets lekker discreet en strak?)

Huidige case is een Antec P182b die mij te krap is/wordt.

Dank bij voorbaat.

(en ja ik volg hier ivm cases, nét daarom)


Zoek niet verder, de Antec P280 is hetgeen je zoekt:unsure:

Schapekop0701

Legacy Member
De Fractal Design Define R3 Black Pearl is een stijlvolle behuizing, met twee externe 5,25" en acht interne 3,5" inbouwsloten. Door de opbouw van de 3,5" sloten, kunnen deze ook worden gebruikt voor het plaatsen van 2,5" schijven.
Door de mogelijkheid om tot zeven case fans in te bouwen ben je zeker van voldoende koeling

ik heb er maar 4 fans instaan.
voorzien van geluidsisolerende matten
geluidsdempend materiaal alom

richtprijs ron de 100 euro dacht ik.

phate_13

Legacy Member
Ik zou zeggen, bekijk de topic "Welke Case kies ik?" eens fatsoenlijk, bekijk de voorstellen daar en kijk vooral zelf eens rond wat je mooi vindt. Er zijn vele cases die voldoen aan jouw eisen. Echter is het ook vooral belangrijk dat jij je er bij kunt vinden. Dus ik zou zeggen, doe zelf eerst wat voorstellen van wat jij mooi vindt.

Corsair heeft overigens wel een reputatie van zeer(!) makkelijk in te bouwen cases opgebouwd. Echter hebben zij wel nog geen case met een deurtje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan