toru
Legacy Member
Ik ben vanplan nieuw ram te kopen, en mijn "oud" ram te verkopen, ik heb nu 2latjes pc4300 ddr2, nu zou ik willen gaan voor ddr terug, omdat ik zowat het gevoel heb dat mijn RAM probs geeft bij redelijke overclock (omdat ik geen divider kan instellen misschien ? I dunno) Nu heeft iemand wat hints ? ik ben genne kapitalist dus niet te duur liefst, 1 gig moet wel voldoende zijn.
thx
thx
