harry16
Legacy Member
Hey allemaal,
Mijn broer is verhuist en het begint nu echt wel een plek te worden.
Nu wilt hij een nieuwe tv kopen.
2 jaar geleden heb ik voor mijn ouders een tv gekocht en ben ik hier op het forum erg goed geholpen met het uizoeken van 1, toen ben ik gegaan voor de
TX-P42S20E Full HD Plasma. Ik heb werkelijk waar nog nergens anders zulk mooi beeld gezien als van deze tv dus echt een topper zijn deze plasma Schermen van Panasonic.
Nu zijn er weer nieuwe modellen en ik geloof dat ik de 50 lijn de nieuwste is?
Nu heb ik naar deze 2 modellen gekeken alleen zit er kwa prijs nogal wat verschil in:
Panasonic TX-P42UT50 €620
Panasonic TX-P42ST50 €850
Zit er kwa beeldkwaliteit ook erg veel verschil in of?
Wel heb ik de ST50 op een andere voor €720 gezien.. maar maakt die 100 euro meer het geld waard? Kwa budget zit ik dus op 800 max..
Het lijkt me toch niet dat ik voor dit geld een betere tv kan kopen dan de Pana`s?
Alvast bedankt!
Grt Harry
Mijn broer is verhuist en het begint nu echt wel een plek te worden.
Nu wilt hij een nieuwe tv kopen.
2 jaar geleden heb ik voor mijn ouders een tv gekocht en ben ik hier op het forum erg goed geholpen met het uizoeken van 1, toen ben ik gegaan voor de
TX-P42S20E Full HD Plasma. Ik heb werkelijk waar nog nergens anders zulk mooi beeld gezien als van deze tv dus echt een topper zijn deze plasma Schermen van Panasonic.
Nu zijn er weer nieuwe modellen en ik geloof dat ik de 50 lijn de nieuwste is?
Nu heb ik naar deze 2 modellen gekeken alleen zit er kwa prijs nogal wat verschil in:
Panasonic TX-P42UT50 €620
Panasonic TX-P42ST50 €850
Zit er kwa beeldkwaliteit ook erg veel verschil in of?
Wel heb ik de ST50 op een andere voor €720 gezien.. maar maakt die 100 euro meer het geld waard? Kwa budget zit ik dus op 800 max..
Het lijkt me toch niet dat ik voor dit geld een betere tv kan kopen dan de Pana`s?
Alvast bedankt!
Grt Harry

: ik merkte ook op dat m'n vorige tv (46 inch) maar 4 cm minder breed was dan m'n 50st50 nu... ) is de ST dan een kleiner formaat van scherm tov de anderen??
.