Archief - Nieuw gaming keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cryp

Legacy Member
Mijn Logitech G11 is het wat aan het opgeven. Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe.

Khad de G19 opzicht maar is deze zen prijs waard. Bij highflow staat die op €128.95 is wat veel voor een keyboard maar goed ben van mijn G11 altijd zeer tevreden geweest. Dus zal de G19 ook wel inorde zijn.
Andere voorstellen zijn altijd welkom.

Samus007

Legacy Member
Heb de G19 zelf en ben er heel tevreden over, staat eigenlijk veel te veel rommel op dat ik nooit gebruik maar enfin, persoonlijk zou ik ook eens kijken in de richting van een goed mechanisch Keyboard, dat zou ik persoonlijk nu kopen, tikgevoel is een stuk beter vind ik persoonlijk.

Cryp

Legacy Member
Wat mij vooral interesseert is dat lcd scherm op de G19 om de temps in de gaten te houden tijdens gamen. Ne maat heeft ook een g19 en moet zegn da die toch wel goed aanvoeld naar mijn gevoel.

McGregor

Legacy Member
Eigenlijk al je een echt goed toetsenbord wil is de Logitec G serie brol :p. Kijk eens naar mechanische toetsenborden en probeer ze eventueel. Lees er wat meer over.

mdgf

Legacy Member
Wat mij vooral interesseert is dat lcd scherm op de G19 om de temps in de gaten te houden tijdens gamen.
Als je echt problemen hebt met temps, zou je die dan niet beter oplossen ipv >80€ (lets face it: die zijn verder niet specialer beter dan een keyboard van 20€) te geven voor een lcd schermpje op je keyboard?

Nie slecht bedoeld hé, gewoon een opmerking.

Ik gebruik zelf een Razer Black Widow (mechanisch, Cherry MX Blue) en ben daar zeer content van (behalve van het volume :p).

St0wned

Legacy Member
Ik gebruik ook een Razer Black Widow en ben helemaal verkocht aan mechanische toetsenborden :D. de Cherry MX Blue maakt wel vrij veel lawaai. als u dat stoort kunt ge altijd voor een Steelseries 6GV2 gaan, die gebuikt Cherry MX Black.
(persoonlijk hou ik wel van het klik-klak geluid :p)

mdgf

Legacy Member
Er is ook een Razer Black Widow Stealth met bruine switchen, die zouden normaal hetzelfde moeten aanvoelen als blue's, maar dan stil. Blacks zijn weer iets anders.

(persoonlijk hou ik wel van het klik-klak geluid )
Ik ook, maar de muren op mijn kot zijn niet al te dik en ik denk dat mijn buur het niet zou apprecieren mocht ik na 22u nog lange teksten tikken :D.

McGregor

Legacy Member
mdgf zei:
Er is ook een Razer Black Widow Stealth met bruine switchen, die zouden normaal hetzelfde moeten aanvoelen als blue's, maar dan stil. Blacks zijn weer iets anders.


Ik ook, maar de muren op mijn kot zijn niet al te dik en ik denk dat mijn buur het niet zou apprecieren mocht ik na 22u nog lange teksten tikken :D.

Razer BlackWidows Ultimate Stealth Edition - YouTube

Echt stil vind ik het toch niet :p, toch niet in vergelijking met niet-mechanische toetsenborden.

Cryp

Legacy Member
moet ook niet bepaald stil zijn gwn een goed bord. Mijn vrienden raden mij ook allemaal de G19 aan.

mdgf

Legacy Member
moet ook niet bepaald stil zijn gwn een goed bord. Mijn vrienden raden mij ook allemaal de G19 aan.
Ga anders eens naar de saturn (aan het station in brugge) of mediamarkt (oostende) das beiden bereikbaar vanuit knokke en tik wat op de keyboards die er staan?

Langs de andere kant gaan de duurste wss wel allemaal in een doos zitten.

Echt stil vind ik het toch niet , toch niet in vergelijking met niet-mechanische toetsenborden.
Er is geen hoorbare klik bij de eigenlijke activatie die er bij andere mechanische wel is, hij tikt nogal hard, maar je een rubber dome is normaal stiller, don't get me wrong there.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Cryp zei:
moet ook niet bepaald stil zijn gwn een goed bord. Mijn vrienden raden mij ook allemaal de G19 aan.

Zoals ik al zei kijk ook eens naar de G510 vind ik persoonlijk fijner (heb een G19 gehad)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan