Archief - new case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
kheb ze niet dus kank er geen ervaringen over meedelen
en persoonlijk zou ik ze ook ni willen hebben. kvin ze persoonlijk oerlelijk

nadelen:
-80mm fans ipv 120mm
-premod

voila, das het eerste dat me opviel

gummie

Legacy Member
arnevdb0 zei:
iedereen zen ijge smaak ik vind ze niet lelijk ...

Met zo een post zijt ge dus nix, da is een post om een post te hebben...iedereen weet dat smaken persoonlijk zijn. Als ge geen opmerkingen over de case zelf ebt, moet ge niet posten.

Review van de case:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/aspire_xcruiser/print.html


Als ge geen zin hebt om die volledig te lezen, is hier de ( redelijk negatieve ) conclusie:

I was not very impressed by this chassis with the exception of the quality of the front lighting and the fan dust meshing. The glossy paint job clashes with the flat black finish of the front bezel. The door magnets cause the screw heads to mar and scratch the front bezel. Airflow in the front of this case is non-existent and not really fixable - leaving the front door open all the time is really not an adequate fix. I would prefer to see an 80mm fan installed in the side blowhole instead of the air shrouding. The front electronics while visually stunning are not very functional or efficient. The temperature probe is far too short to be very useful - and the temperature gauge itself is not accurate. The volume gauge is a unique feature but the tuning knob is far too sensitive. The fan control system creates considerable line voltage loss especially when considering manual fan control is undesirable to most system builders.

tony wauters

Legacy Member
Wow zeer mooi case vind ik. Heb er zelf wel geen ervaring mee.

hl2.be

Legacy Member
Even deze thread opnieuw opvissen. Is er al iemand die zo'n case in zijn bezit heeft ?
Ik zou graag weten of het mogelijk is om bv een reobus te gebruiken of andere apparatuur met knoppen die uitsteken. Aangezien een deurtje aan de case hangt, kan deze dan nog wel sluiten ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan