Archief - my christmas gift (voor mezelf natuurlijk...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deftone13

Legacy Member
Aloha,

Had graag van de kenners wat info gehad inzake deze setup.
Heb links en rechts wat opzoekwerk verricht en na 2 dell pc's ga ik toch maar eens iets laten samenstellen door alternate.

Bij deze: gelieve constructieve commentaar en tips te geven :niceone:

JDXNW6 Grafische kaart (PCIe) MSI R6950 Twin Frozr III PE/OC
JDXNW6 Grafische kaart (PCIe) MSI R6950 Twin Frozr III PE/OC
YOBMDQ Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit
HR5I05 Processor Intel® Core™ i5-2500K
TN7AB1 Voeding Antec TruePower New Series TP-750
TQXM2D Behuizing Cooler Master CM690II Advanced
CEBN6B DVD-Brander Sony Optiarc AD-7283S-0B
IMHMC5 Harddisk (SSD) Crucial CT128M4SSD2
GRER25 Moederbord ASRock Z68 EXTREME3 GEN3
AEBW36 Harddisks (SATA) Western Digital WD1002FAEX 1 TB
ICIF2E Geheugen Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit
ICIF2E Geheugen Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit

komt neer op 1660€

Btw ik vind niet dadelijk de optie om hem door alternate ineen te laten steken, bieden ze deze service niet? Of is het tijd voor een brilletje hier :oink:

alvast bedankt!

McGregor

Legacy Member
Wat verwacht je van je PC, kans zit er in dat je ook perfect toekomt met 1 gfx.
Trouwens als je nog even kan wachten, de nieuwe gfx kaarten komen er aan.

Pc zou ik zelf ineen steken en uitkijken naar iets goedkopere webshops.
Voor een goede vergelijker: Tweakers.net Pricewatch

deftone13

Legacy Member
Pc dient om te gamen, ik ga er een dell ultrasharp 24" bij kopen dus resolutie zal 1900-1200 zijn.

mmo, fps voornamelijk.

graphs is mss overkill, maar i like it shiny :doh: dus liefst met alle bling die er te rapen valt.

(het feit dat ik het kan betalen helpt natuurlijk ook)

Ben ook eens naar jaha site aan het kijken nu, die lijkt me iets goedkoper en voor zover ik kan vinden op forum kwalitatief in orde.

mdgf

Legacy Member
De voeding kan hoogstwss een stuk goedkoper, een XFX XXX 650 als het modulair moet zijn. Das meer dan genoeg tenzij je de kaarten zwaar gaat overklokken, dan kun je de XFX xxx 750W nemen.

Graka misschien kijken voor goedkopere varianten.

Ineensteken: bij de opmerkingen van de bestelling zetten, kost 30€ extra.

deftone13

Legacy Member
thanks guys

Ga nog eens sleutelen op jaha om te zien hoeveel ik de prijs naar beneden krijg. En er nog eens een nachtje over slapen of ik de 2 graka's hou of vervang door 1 6970.

Lamsednav

Legacy Member
Zowiezo Crossfire of SLi nemen, prestatiewinst is opmerkelijk.

mdgf

Legacy Member
Een 6970 is sowieso totaal niet interessant, kost veel meer, maar is nauwelijks sneller dan een 6950/560ti. In CF verkleint het verschil met een 6950 nog eens (zo'n 5% max, voor 30-50% duurder).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan