Archief - muispad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crovax

Legacy Member
hoi hoi,

ik zou graag een nieuwe muispad willen kopen. Ik heb een QPAD in gedachte. Nu ik heb een razer copperhead als muis,en werk altijd met 2000dpi.

Nu qpad heeft 2 versies : de high sense en de low sense.

Kan iemand mij hier ff duidelijkheid ingeven welke ik zou moeten nemen? Ik zou zeggen ik ga voor de high sense(2000dpi),maar ik heb het gevoel dat hier een addertje onder het gras zit.of vergis ik mij?

Voor welke ga ik het best dan?

Alvast bedankt,

|XcW|

Legacy Member
vulture zei:
hoi hoi,

ik zou graag een nieuwe muispad willen kopen. Ik heb een QPAD in gedachte. Nu ik heb een razer copperhead als muis,en werk altijd met 2000dpi.

Nu qpad heeft 2 versies : de high sense en de low sense.

Kan iemand mij hier ff duidelijkheid ingeven welke ik zou moeten nemen? Ik zou zeggen ik ga voor de high sense(2000dpi),maar ik heb het gevoel dat hier een addertje onder het gras zit.of vergis ik mij?

Voor welke ga ik het best dan?

Alvast bedankt,

Onder welke sensetivity speelt gij? Ik heb een Qpad XXXL gehad. En ik was er content van. Maar omdat ik toch graag verander van gear had ik mij een steelpad S&S gekocht. Samen met een Razor Diamondback. En daarvan ben ik contenter van dan een Qpad. Niet dat die Qpads slecht zijn. Maar vind de Steelpad beter.

Fraggie

Legacy Member
Idd, de high sens versie, is voor mensen die tevreden zijn met een kleine gladde muismat. De low sens is meer voor games die met hun volledige arm spelens ipv pols en dus grotere afstanden afleggen met hun muis.

+ het voordeel van 2000dpi, is juist dat je met een lage sens een superb gevoeligheid (niet snelheid, gevoeligheid) hebt zodat je aan 'pixel' aiming kan doen. Anders heeft die 2000dpi geen zin..

Queto

Legacy Member
Ik ga me misschien een Razer Copperhead aanschaffen (wordt sowieso mijn nieuwe muis, tenzij er gevoeligere lasermuizen op de markt komen) en kzoek dus ook achter een nieuwe muismat. Ik gebruik nu een Logitech MX 518 (1600 dpi) zonder muismat, maar kvind hem wat moeilijk glijden, daarom dat ik eerst een kleine muismat voor high sensetivity zoek...

Een high sensetivity Qpad zou goed zijn?

dawN_-

Legacy Member
ik heb Steelpad S&S met een Microsoft Intelli 3.0.
perfectte combinatie.
zalig om mee te gamen :niceone:

B4mb!

Legacy Member
waar koop je dat het beste een muismat ?
ik woon in regio mechelen voor toch minder dan 25 euro

pp0c

Legacy Member
Queto zei:
Ik ga me misschien een Razer Copperhead aanschaffen (wordt sowieso mijn nieuwe muis, tenzij er gevoeligere lasermuizen op de markt komen)

Die nieuwe muis van creative die same heeft gewerkt me fatal1ty heeft 2400 dpi, dus nog gevoeliger als die copperhead ;D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan