Archief - Muisje :D (eventueel ook toetsebordje)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Ik z'n atm aant twijfelen voor een muis te kopen:

Logitech MX518 MOUSE Special for Gaming 48€

(heb ik veel goeds van gehoord, maarja heb ook deze zien staan (wel wireless))

Logitech MX1000 60€

Heb ik ook veel goeds van gehoord,

(heb atm dit: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2162,CONTENTID=9132 maar in games reageert muis vaak niet goed genoeg)

Dus mijn vraag is zou die MX1000 deftig genoeg zijn voor deftig te gamen 'ala bf2, hl2, cs source, fear, en al derest :P' of toch beter voor de wired gaan?

Of z'n ernog andere muizen die betaalbaar zijn die beter zijn?


(Ik zoek ook nog een deftig toetsebordje (liefst wireless) voor ook te kunnen gamen dus. sja :/)

Iemand met enige advies :P?

belgarath03

Legacy Member
razer diamondback mss,wired maar met een lange draad, krijgt heel goeie reviews is 47€ bij www.jaha.be voor toetsenbord deze mss: logitech Ultra X design keyboard = 25€ bij www.jaha.be

TekkaBlade

Legacy Member
Magik hier nu ook "boooeee" beginnen roepen over logitech zoals in gelijk welke andere thread waar die naam voorkomt? :ironic:

Ontopic:
De meeste muizen die ze tegenwoordig uitbrengen MET draad zijn goed genoeg om te gamen. Ik vertrouw de draadloze gewoon niet eerlijk gezegd :x
En een laser muis... tgoh, veel ga je daar niet van merken hoor, enkel in de portefeuille.

Zupperman

Legacy Member
MX1000 is 'n zalig muisje..
Volgens 'n vergelijkende review (van THG) is ze mss ewa te zwaar voor gamers + ze gaat in 'standby' na een tiental seconden, dus as ge de camper/sniper uithangt zou ze dan eventjes blijve hangen als je na even te mikken verder beweegt
zelf nog nie echt gemerkt though
Ge moet gene bang hebbe da wireless nie goed is om te game zenne, daar gaat ge absoluut nooit probleme van hebbe, tenzij uw batterije dood gaan natuurlek :D

'n ander muisje > de G5 of G7 zijn geweldig maja dan moet ge ze 2ehands kope ofzo want anders zijn ze onbetaalbaar :p

&waarom draadloos toetsebord?
daar hebt ge toch nix aan + batterije plat = miserie :p

Kenshi

Legacy Member
Razer muizen all the way :D even wennen maar echt wel kwaliteit, ligt goed in de hand en is licht enzo

TekkaBlade

Legacy Member
Kenshi zei:
Razer muizen all the way :D even wennen maar echt wel kwaliteit, ligt goed in de hand en is licht enzo


Enfin ja, dat is voor mij ook het belangrijkste, dat ie goed in de hand ligt, na gewenning uiteraard... Maar dat hangt af van persoon tot persoon...

LSDsmurf

Legacy Member
De Logitech MX1000 is een uitstekende muis, de beste die ik ooit al heb gehad (beter dan mijn oude Microsoft IntelliMouse Explorer Optical en Logitech MX700).

Een draadloze muis vind ik persoonlijk veel gemakkelijker, het geeft een pak meer vrijheid en je hebt nooit last van die irritante draad. Maar of het deftig genoeg is om te gamen weet ik eigelijk niet want ik speel erg weinig games.

Nijntje

Legacy Member
Waarom koop je u geen G5 of G7?

Kwaliteit van een MX1000 in een MX518 jasje.
Een topmuis voor gaming.

enZiiime

Legacy Member
de 7 is al 86€ :/

en de g5 is met draad sja :)

Als ik met draad koop kan ik beter voor de "Logitech MX518 MOUSE Special for Gaming" kopen

Logitech MX1000 is wireless en heeft ook m'n voorkeur, en sja tzieter dik en zwaar uit, maarja alst smooth is voor te spelen neem ik liever die (maar logitech die ik nu heb die 300 whatever ofz, ga ni altijd goe mee in games)

ik zou direct die mx 518 kope, maarja wireless is natuurlijk ook leuk :D

Achja ik ga voor de MX1000 denk ik (tzal wel lukkee voor te game hopelijk)

Anyway eventuele commentaar mag no altijd gezegd worden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan