harvester199
Legacy Member
Hi,
Ben misschien van plan om mijn systeempje te upgraden, daarover enkele vraagjes:
1) Moet, als ik nog een graka bij steek, deze van dezelfde maker zijn ?
2) Is mijn voeding zwaar genoeg voor een SLI-opstelling? Is een antec truepower 2.0 480W voeding. Op 12V lijn 18A denk ik.
3) Is dat mobootje geschikt voor het overklokken of zijn er betere aan te raden.
Thx in advance
Ben misschien van plan om mijn systeempje te upgraden, daarover enkele vraagjes:
1) Moet, als ik nog een graka bij steek, deze van dezelfde maker zijn ?
2) Is mijn voeding zwaar genoeg voor een SLI-opstelling? Is een antec truepower 2.0 480W voeding. Op 12V lijn 18A denk ik.
3) Is dat mobootje geschikt voor het overklokken of zijn er betere aan te raden.
Thx in advance