kryptex09
Legacy Member
Hallo, ik ben op zoek naar een MP3 speler. Ik houd de markt al een tijdje in de gaten, maar geraak er toch niet echt uit. Vandaar dat ik jullie hulp inroep.
Het belangrijkste voor mij is de geluidskwaliteit. En daarmee houd ik geen rekening met bijgeleverde oortjes want die zijn toch vervangbaar. Fancy opties of design zijn voor mij van minder belang. Een goede batterijduur mag er wel op zitten.
Zelf heb ik een voorliefde voor creative omdat die altijd goed geluid leveren, zeker nu met de x-fi technologie. Maar ze maken soms rare ontwerpbeslissingen. De nieuwe X-FI3 bv ziet er nog wel leuk uit, maar dan kiezen ze voor touchknoppen en bluetooth wat het onnodig duurder maakt.
De Zen X-Fi Style neem ik ook al een hele tijd in overweging, maar daar is de navigatiepad weer wat onhandig, denk ik.
Verder heb ik geen ervaring met of kennis van de producten van Cowon, Archos of Sony. Iemand die mij kan vertellen wat hiervan interessant is en hoe die presteren op geluidskwaliteit (eventueel in vergelijking met de X-Fi's van Creative)?
Dingen zoals de Sony NWZ-S765, Sony NWZ-A865, Cowon iAudio 10, Cowon iAudio 9 en Cowon C2 zien er wel leuk uit. Dus als iemand me iets kan vertellen over gebruiksgemak en geluid van deze, shoot!
(Apple laat ik buiten beschouwing omdat ik geen itunes op mijn computer wil en van alle kanten hoor dat het geluid van de i-producten van mindere kwaliteit is. Bovendien spreekt mijn gevoel mij ook tegen om ze te kopen, dus dat gaat niet gebeuren.)
Ik ben dus op zoek naar:
-goed geluid
-minimum 16GB
-prijs onder de 200 euro
-video, radio, foto's en andere extra's zijn bijkomstig
Bedankt
Het belangrijkste voor mij is de geluidskwaliteit. En daarmee houd ik geen rekening met bijgeleverde oortjes want die zijn toch vervangbaar. Fancy opties of design zijn voor mij van minder belang. Een goede batterijduur mag er wel op zitten.
Zelf heb ik een voorliefde voor creative omdat die altijd goed geluid leveren, zeker nu met de x-fi technologie. Maar ze maken soms rare ontwerpbeslissingen. De nieuwe X-FI3 bv ziet er nog wel leuk uit, maar dan kiezen ze voor touchknoppen en bluetooth wat het onnodig duurder maakt.
De Zen X-Fi Style neem ik ook al een hele tijd in overweging, maar daar is de navigatiepad weer wat onhandig, denk ik.
Verder heb ik geen ervaring met of kennis van de producten van Cowon, Archos of Sony. Iemand die mij kan vertellen wat hiervan interessant is en hoe die presteren op geluidskwaliteit (eventueel in vergelijking met de X-Fi's van Creative)?
Dingen zoals de Sony NWZ-S765, Sony NWZ-A865, Cowon iAudio 10, Cowon iAudio 9 en Cowon C2 zien er wel leuk uit. Dus als iemand me iets kan vertellen over gebruiksgemak en geluid van deze, shoot!
(Apple laat ik buiten beschouwing omdat ik geen itunes op mijn computer wil en van alle kanten hoor dat het geluid van de i-producten van mindere kwaliteit is. Bovendien spreekt mijn gevoel mij ook tegen om ze te kopen, dus dat gaat niet gebeuren.)
Ik ben dus op zoek naar:
-goed geluid
-minimum 16GB
-prijs onder de 200 euro
-video, radio, foto's en andere extra's zijn bijkomstig
Bedankt

, en een sennheiser hd201 (redelijk geluid voor zijn spotprijs). Dus daar kan ik voorlopig mee verder en mocht de nood zich opdringen kan ik nadien nog overgaan tot de aankoop van duurder materiaal om in mijn oren te steken.