Archief - mp3 speler met goede ordening

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sash1m1

Legacy Member
ik zoek een mp3 speler (ongeveer een gig) waarmee je gemakkelijk door de mappen en afspeellijsten kunt bladeren (dus niet zo een staaf waar je enkel de titel van het nummer ziet) goede geluidskwaliteit en liefst een radio

budget 100-150 eur
alvast bedankt

pollux_15

Legacy Member
dit moet bij aankoopadvies staan. En zo'n MP3 is makkelijk te vinden als je wat zoekt in electrozaken die dergelijke mp3's verkopen.

Sergeant_bob

Legacy Member
Creative Muvo TX 1GB maar dan kan je niet alles ordenen
als je zoiets wilt dan ga je budget moeteen vergroten denk ik
en de Creative Zen Micro/touch nemen

Sergeant_bob

Legacy Member
ik ken iemand die zo een heeft entis net zoals die met een "staaf" je ziet alleen de titel maar je kan wel in mappen maar niet zo mooi geordend
net zoals de Creative Muvo TX

Sergeant_bob

Legacy Member
sash1m1 zei:
weet er niemand iets in die aard :help:
ja maar dan is je budget te klein je kan de Creative zen nemen voor 180 €of de touch voor 170€

desert storm

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
Creative Muvo TX 1GB maar dan kan je niet alles ordenen
als je zoiets wilt dan ga je budget moeteen vergroten denk ik
en de Creative Zen Micro/touch nemen

TX is "verouderd"; de Zen Nano Plus 1GB is de nieuwste (€130) ;)

Davion

Legacy Member
Zen Nano is ook al een pak duurder ook hé, ik ben atm op zoek naar nen 512Mb speler, ik kwam op de TX SE, en die kost 74€, nen Zen Nano 512Mb kost 108€, het enige dat die Nano meer heeft, dat is een FM radio, en nen line in, dewelke ik toch niet gebruik, ik vin dat veel geld voor gewoon een vernieuwing te zijn zenne.

desert storm

Legacy Member
Davion zei:
Zen Nano is ook al een pak duurder ook hé, ik ben atm op zoek naar nen 512Mb speler, ik kwam op de TX SE, en die kost 74€, nen Zen Nano 512Mb kost 108€, het enige dat die Nano meer heeft, dat is een FM radio, en nen line in, dewelke ik toch niet gebruik, ik vin dat veel geld voor gewoon een vernieuwing te zijn zenne.

de nano heeft ook een mooier design :p nja, als ik iets nieuws koop qua multimedia wil ik altijd het nieuwste model :)

daedalus

Legacy Member
Davion zei:
Zen Nano is ook al een pak duurder ook hé, ik ben atm op zoek naar nen 512Mb speler, ik kwam op de TX SE, en die kost 74€, nen Zen Nano 512Mb kost 108€, het enige dat die Nano meer heeft, dat is een FM radio, en nen line in, dewelke ik toch niet gebruik, ik vin dat veel geld voor gewoon een vernieuwing te zijn zenne.

ik verkoop misschien mijn nano plus 512mb (in nieuwstaat)
ben van in de geburen.
ligt eraan of mijn vriendin hem wil of niet

Roefus

Legacy Member
Davion zei:
Zen Nano is ook al een pak duurder ook hé, ik ben atm op zoek naar nen 512Mb speler, ik kwam op de TX SE, en die kost 74€, nen Zen Nano 512Mb kost 108€, het enige dat die Nano meer heeft, dat is een FM radio, en nen line in, dewelke ik toch niet gebruik, ik vin dat veel geld voor gewoon een vernieuwing te zijn zenne.

ne zen nano van 512 heb ik onlangs 99euro betaald in netsquare(leuven)

kheb em zelf van 1gig en kben er zeer tevreden over, de radio gebruik ik ni zo veel, maar is toch ooit wel leuk

sash1m1

Legacy Member
@roefus kude daar playlists of zo opzetten en kun je daar meer dan 1nummer/map op zien ?

Roefus

Legacy Member
geen playlists
ge kunt wel verschillende mappen maken en die mappen dan afspelen

**edit** (die mappe maken is via de pc eh)

het "nadeel" is dat het werkt op batterijen (ik heb zelf oplaadbare) dus ik kan die opladen terwijl ik met andere batterijen luister dus ik hoef hem nooit te missen omda hij aan't opladen is

toch is het nadeel dat met oplaadbare batterijen ik slechts om en bij de 4u muziek kan draaien (het zijn al wel wat ouderen batterijen) ipv de 18u (die ik dus met de batterij geleverd echt wel haalde)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan