McBr@in
Legacy Member
Ik ben van plan me een nieuwe gsm aan te schaffen, en dacht in eerste instantie aan een Samsung D800.
Maar toen ik in de winkel stond zag ik plots de Motorola Razor V3i liggen en
dit toesten heeft me doen twijfelen.
Nu heb ik nog nooit een motorola gsm gehad en ik wou eens weten of er forumgebruikers deze gsm hebben en wat hun ervaringen hiermee zijn.
Maar toen ik in de winkel stond zag ik plots de Motorola Razor V3i liggen en
dit toesten heeft me doen twijfelen.
Nu heb ik nog nooit een motorola gsm gehad en ik wou eens weten of er forumgebruikers deze gsm hebben en wat hun ervaringen hiermee zijn.

, ook mooier imo