Eurynomus
Legacy Member
Ben voor mijn nieuwe Pc nog steeds opzoek naar een nieuwe monitor en heb nog mijn twijfels over de grafische kaart.
Voor de monitor:
Ik zoek iets tussen de 21,5 en 24inch
Heb gelezen dat deze met een IPS paneel betere kleuren weergeven en bij alternate heb ik dan nog de keuze tussen Iiyama en LG iemand ervaring met dergelijke schermen ?
Voor de grafische kaart:
Is er veel verschil tussen:
MSI 560GTX-TI 2GB Versie
en
Sapphie HD6950 2GB versie
Vooral met het oog op een tweede kaart later dus in SLI of crossfire.
Is hier veel verschil qua prestatie en ondersteuning in nieuwe games ?
Voor de monitor:
Ik zoek iets tussen de 21,5 en 24inch
Heb gelezen dat deze met een IPS paneel betere kleuren weergeven en bij alternate heb ik dan nog de keuze tussen Iiyama en LG iemand ervaring met dergelijke schermen ?
Voor de grafische kaart:
Is er veel verschil tussen:
MSI 560GTX-TI 2GB Versie
en
Sapphie HD6950 2GB versie
Vooral met het oog op een tweede kaart later dus in SLI of crossfire.
Is hier veel verschil qua prestatie en ondersteuning in nieuwe games ?
