-Vipr-
Legacy Member
Ik ben nog steeds sterk aan het twijfelen welk moederbord ik moet nemen voor mijn nieuwe config.
Eerst dacht ik aan DFI-crossfire mobo maar daar las ik veel negatieve dingen over. Wat denken jullie hiervan? Wat zou je mij anderzijds aanraden?
Ik wil op dit moment nog niets op crossfire steken maar pas binnen een paar jaar is dit aan te raden? Anders zou ik voor een single slot PCI-E mobo gaan.
Wat raden jullie dan aan? Ik had dan gedacht aan een ABIT Fatality mobo ofzo ?
Alvast Bedankt voor jullie advies
Eerst dacht ik aan DFI-crossfire mobo maar daar las ik veel negatieve dingen over. Wat denken jullie hiervan? Wat zou je mij anderzijds aanraden?
Ik wil op dit moment nog niets op crossfire steken maar pas binnen een paar jaar is dit aan te raden? Anders zou ik voor een single slot PCI-E mobo gaan.
Wat raden jullie dan aan? Ik had dan gedacht aan een ABIT Fatality mobo ofzo ?
Alvast Bedankt voor jullie advies


