n0sTRa
Legacy Member
Hoi,
ik zou de AM2 willen overslaan en nog even verder doen met s939 maar dan met een nieuwe cpu en een mobo. Het zou vooral dienen om wat mee te overclocken en wat dingen uit te proberen enz... 'k Heb ook nood aan enkele hdd's om aan te sluiten en men nb zou 't liefst moeten kunnen vervangen worden door een stiller exemplaar. Nu heb ik een NEO4 platinium & A64 3500+ winchester.
Ik de volgende twee mobo's op het oog:
Epox EP-9NPA+ SLI (6x sata en NB ziet er iets beter geplaatst uit, uitgebreide oc opties)
DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D (4x sata, zou dus nog controller bij moeten kopen, erg populair en veel op het net over te vinden)
en voor de cpu d8 ik aan een X2 4200+ of een 4400+. Welke core zou het beste overclocken? De Manchester of de Toledo?
Als cooler zou ik dan ook opzoek gaan naar een nieuw exemplaar en had ged8 aan de Thermalright XP-90C + Papst 3412N/2 GL (nu een Zalman CNPS-7700CU) of kan ik mss beter voor een wc set gaan (+-200 euro
)?
Als ram heb ik 2*1GB dus daar zit het al goed, vga is voorlopig een 6600GT maar zal prolly vervangen worden door een 7900GTX binnen korte tijd.
Nu vraag ik me ook nog af welke shop in belgie epox verkoopt of bestel ik beter in nederland?
alvast merci.
ik zou de AM2 willen overslaan en nog even verder doen met s939 maar dan met een nieuwe cpu en een mobo. Het zou vooral dienen om wat mee te overclocken en wat dingen uit te proberen enz... 'k Heb ook nood aan enkele hdd's om aan te sluiten en men nb zou 't liefst moeten kunnen vervangen worden door een stiller exemplaar. Nu heb ik een NEO4 platinium & A64 3500+ winchester.
Ik de volgende twee mobo's op het oog:
Epox EP-9NPA+ SLI (6x sata en NB ziet er iets beter geplaatst uit, uitgebreide oc opties)
DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D (4x sata, zou dus nog controller bij moeten kopen, erg populair en veel op het net over te vinden)
en voor de cpu d8 ik aan een X2 4200+ of een 4400+. Welke core zou het beste overclocken? De Manchester of de Toledo?
Als cooler zou ik dan ook opzoek gaan naar een nieuw exemplaar en had ged8 aan de Thermalright XP-90C + Papst 3412N/2 GL (nu een Zalman CNPS-7700CU) of kan ik mss beter voor een wc set gaan (+-200 euro
)? Als ram heb ik 2*1GB dus daar zit het al goed, vga is voorlopig een 6600GT maar zal prolly vervangen worden door een 7900GTX binnen korte tijd.
Nu vraag ik me ook nog af welke shop in belgie epox verkoopt of bestel ik beter in nederland?
alvast merci.
