Archief - Logitech muizen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R.Winters

Legacy Member
Ok, ik vroeg mij af welke het beste is, de Mx518 of de G5 (niet de G7, ik kan nie overweg met draadloze muizen :D)?
Het verschil in prijs is ongeveer €15 en ik vroeg mij af of de G5 die €15 meer waard is :D

desert storm

Legacy Member
Dayofdead zei:
De Mx518 is al meer als voldoende, sublieme muis.

idd.


btw: als je de zoekfunctie gebruikt zou hebben, zou je gezien hebben dat er al een topic was met juist dezelfde vraag.

Spector

Legacy Member
de G5 :) tis tezien hoe gij gamed he en of ge wel gamed...zoja hoe gevoeling
G5:2000DPI
MX:1600DPI

R.Winters

Legacy Member
desert storm zei:
btw: als je de zoekfunctie gebruikt zou hebben, zou je gezien hebben dat er al een topic was met juist dezelfde vraag.
Ik zoek nooit, dus pech gehad :offtopic:

Spector zei:
de G5 :) tis tezien hoe gij gamed he en of ge wel gamed...zoja hoe gevoeling
G5:2000DPI
MX:1600DPI
Mja, ik game nie al te gevoelig, dus tzal de MX worden dan.
Moest een mod hier toevallig binnelopen, ge moogt het sluiten :niceone:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
R.Winters zei:
Ik zoek nooit, dus pech gehad :offtopic:
Als het al te veel gevraagd is zelf wat opzoekingswerk te doen vooraf.. awel merci zu. :wtf:


Ik zou diegene pakken die het best in de hand ligt.

Nahrtent

Legacy Member
:wtf: als ge wilt dat ne mod em sluit kunt ge altijd private message sturen eh, of ij ge daar ook al te lui voor ? :sop: en ik deel de mening an terminator over die muis

Da*Frenkman

Legacy Member
R.Winters zei:
Ik zoek nooit, dus pech gehad :offtopic:

Gij zijt ne sjieke, als iedereen zo eens dacht...

Maar dat sommige mensen 10 keer hetzelfde moeten antwoorden dat is u probleem niet he, late we ze nog maar eens met hetzelfde lastigvallen...

En dan zijn sommige verwonderd dat ze geen antwoord meer krijgen op hun vragen...:ironic:

desert storm

Legacy Member
RealRoot zei:
wat wil je, ne ventje va 15 jaar.. die zijn zo..

merci hé, ik was tot een jaar geleden dan ook zo of wat? :angry:

:)

anyways, de MX518 heeft de beste prijs/prestatie-verhouding, die 1600dpi is meer dan gevoelig genoeg, die 400dpi meer heeft weinig meerwaarde... bovendien heb je maar één duimknop op de G5...

R.Winters

Legacy Member
desert storm zei:
anyways, de MX518 heeft de beste prijs/prestatie-verhouding, die 1600dpi is meer dan gevoelig genoeg, die 400dpi meer heeft weinig meerwaarde... bovendien heb je maar één duimknop op de G5...
Ok, merci :niceone: kvond 2000 ook al wat onnodig, als ge dan uw muis beweegt zit ge aan de andere kant van het scherm :crazy: :)

@ Sindweller, meestal loopt Davion hier ergens rond, nu precies nie dus kzal em pmen ;)
@ RealRoot, ik loop mentaal waarschijnlijk 20 jaar voor op u dus gaat uw mening in een ander topic verkondigen.:wtf:
Meer woorden gak er nie aan vuil maken, kzal volgende keer eens zoeken, allemaal blij nu? :sop:

Davion

Legacy Member
*wandelt topic binnen*
*Ziet staan: 'close'*
*/me denkt: Wooot ;p*

Closed on Request :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan