Mijn vriendin is op zoek naar een nieuwe gsm en heeft er 1 op het oog. Het is er eentje van LG (k weet niet welk type), maar ze twijfelt nog omdat ze nog nooit van het merk heeft gehoord.
Heeft iemand van jullie al ervaringen met gsm's van LG? Goed, niet goed?...