EscWash0r
Legacy Member
Hallo, ik zoek dringend een beeldscherm voor m'n xbox op aan te sluiten. Liefst dus Full HD en 32". Via bol.com vond ik deze in de aanbieding, voor 300 ipv 400 euro. Ik ken echt barweinig van TV's, maar ik zocht eentje rond de 300 dus deze lijkt me goed.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?