Archief - LCD/LED TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Geen idee of ik de vraag hier moet stellen, ik vind niet meteen waar ik ze anders zou moeten stellen? :)

Ik ben op zoek naar een LCD/LED TV met een Full HD resolutie, graag had ik eentje gevonden die vanaf USB ook divx'en en subtitels (srt) afspeelt. Qua grootte denk ik aan 32 - 37" en de prijs liefst onder de €400.

Iemand een idee of positieve ervaring?

camino

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;15696309 zei:
Geen idee of ik de vraag hier moet stellen, ik vind niet meteen waar ik ze anders zou moeten stellen? :)

Ik ben op zoek naar een LCD/LED TV met een Full HD resolutie, graag had ik eentje gevonden die vanaf USB ook divx'en en subtitels (srt) afspeelt. Qua grootte denk ik aan 32 - 37" en de prijs liefst onder de €400.

Iemand een idee of positieve ervaring?

Onder de 400 euro? Beeldkwaliteit maakt u dus niet zoveel uit dan ofzo?
Als je je wat aanschaft doe het dan meteen goed, voor rond de 600 euro heb je al een samsung led tv van 37-40inch met usb ingang en hdmi ingangen enz...
Op krefel staan er zo (en op online sites ook wel zoals redcoon.be).

Is ietsje groter dan een 37 inch maar vind ik weinig geld voor deze, 2usb ingangen.

SAMSUNG UE40D5000P UE40D5000PWXXN - Tv LCD - Plasma - LED > 39" (100 cm) - Krëfel electro


Ik heb degene van 799euro gekocht en kan u zeggen het goed werkt om via usb een externe harde schijf aan te sluiten en te doen afspelen, geen enkel probleem hier.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;15696309 zei:
Geen idee of ik de vraag hier moet stellen, ik vind niet meteen waar ik ze anders zou moeten stellen? :)

Ik ben op zoek naar een LCD/LED TV met een Full HD resolutie, graag had ik eentje gevonden die vanaf USB ook divx'en en subtitels (srt) afspeelt. Qua grootte denk ik aan 32 - 37" en de prijs liefst onder de €400.

Iemand een idee of positieve ervaring?

Ik zoek 32" gezien mijn budget :)
Ik kan gerust ook wel een grotere en duurdere kopen hoor, maar het is voor op mijn kamer en heb mijn budget op €400 gezet. Ik ga geen €800 geven voor een TV op mijn kamer, dat is dubbel wat ik in gedachten had :)

Die van mijn neef heeft €5500 gekost, wat maakt het mij uit hoe dure er zijn. Da was toch mijn vraag niet? Toch bedankt voor de moeite :)

Bedankt voor de redcoon site, dit is meer wat ik zoek: http://www.redcoon.be/index.php/cmd.../pid/B339520/cid/15019/Toshiba_37BV701/#sheet

camino

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;15697483 zei:
Ik zoek 32" gezien mijn budget :)
Ik kan gerust ook wel een grotere en duurdere kopen hoor, maar het is voor op mijn kamer en heb mijn budget op €400 gezet. Ik ga geen €800 geven voor een TV op mijn kamer, dat is dubbel wat ik in gedachten had :)

Die van mijn neef heeft €5500 gekost, wat maakt het mij uit hoe dure er zijn. Da was toch mijn vraag niet? Toch bedankt voor de moeite :)

Bedankt voor de redcoon site, dit is meer wat ik zoek: Toshiba 37BV701 - LCD Televisie, Full-HD, DVB-T - Toshiba  | redcoon België

Ik heb gezegd, de mijne koste er 800, degene die ik voor u had gepost was 600 euro.

En online bestellen zoals humphries en ikzelf al heb gezegd is veelal goedkoper ook.

Mr. Humphries

Legacy Member
Camino: als hij een budget heeft, moet je er niet over gaan met 50% natuurlijk :).

Online bestellen is zowat eigen keuze. Tegenwoordig schelen de offline prijzen niet zo heel veel meer, en zeker niet voor zulke bedragen. Het verschil steek je al meteen in de verzendkosten.

Tribal

Legacy Member

camino

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Camino: als hij een budget heeft, moet je er niet over gaan met 50% natuurlijk :).

Online bestellen is zowat eigen keuze. Tegenwoordig schelen de offline prijzen niet zo heel veel meer, en zeker niet voor zulke bedragen. Het verschil steek je al meteen in de verzendkosten.

50%? 400 vs 600?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Super!!! Bedankt voor de reacties, tips en modellen allen!

@Mr. Humphries, nice design ook!
@Tribal, mooie voorstellen! Ik denk dat ik voor de 37" variant ga gaan, hoewel die 32" variant zonder verzendkosten ook wel super interessant is.

Arcas'

Legacy Member
Sinds kort hebben de toestellen ook een ecolabel, let daar ook zeker op :)

Mr. Humphries

Legacy Member
Mja, dan moet je nog steeds afwegen: minder stroomverbruik maar mindere kwaliteit, of iets meer stroomverbruik en betere beeldkwaliteit ...

Het spijtige met die ecolabels is dat er enkel rekening wordt gehouden met het verbruikt tijdens het gebruik en niet met het productieprocede en de verwerking achteraf.

Net zoals de verschillende hybride wagens die op de markt zijn. Zulke wagens zijn bijna vervuilender dan gewone wagens enkel op een verbrandingsmoter, enkel en alleen door het productieprocede. En dan vooral dat van de batterijen! Achteraf moet er ook gezien worden hoe het gerecycleerd kan worden ipv gewoon gestort op de afvalberg.

Tot daar mijn groene ik die weer eens naar boven kwam :).

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
True @ Mr. Humphries :)

Het is de 37" versie geworden via plasma-discounter, kwam op 360€ incl verzending. Ben eens benieuwd naar de service :P

camino

Legacy Member
Humphries de plasma verkoper, Jij moet echt in een electro zaak gaan werken :-).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan