Archief - lcd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. Humphries

Legacy Member
Dat gaat keihard schokken!

Valt wel mee hoor. Wat is je budget, hoever zit je van je tv af, wat ga je er allemaal mee doen (enkel games, of ook tv kijken, digibox, PC ...)?

Jepjep

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Dat gaat keihard schokken!

Valt wel mee hoor. Wat is je budget, hoever zit je van je tv af, wat ga je er allemaal mee doen (enkel games, of ook tv kijken, digibox, PC ...)?

Mijn budget is slechts 350 euro dus die tv valt net in mijn budget. :D Tv kijken en op ps3 vooral fifa (aleen fifa zelfs :p)

lowrobbn

Legacy Member
Tribal zei:
Voor te gamen hoef je echt geen 100hz scherm. Integendeel de budgetmodellen presteren doorgaans beter dan de duurdere. Belangrijkste voor gaming is inputlag. Van de Philips kan ik niet direct iets terug vinden. Maar van deze Samsung LE32D550 - NL Model - LCD Televisie, Full HD, DVB-T/C/Ci+/ - Samsung *| redcoon België is geweten dat die weinig inputlag heeft en is overall een beter toestel dan de Philips.
is deze tv ongeveer vergelijkbaar met de samsung ? bol.com | LG 32LK430 - LCD Televisie - 32 inch - Full HD, LG | Elektronica

lowrobbn

Legacy Member
zalig! Blij dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Kan je iets laten weten hoe hij presteert bij gaming enzo als je hem hebt ?

greetzzz

Tribal

Legacy Member
Voor te gamen zal die wel voldoen denk ik. De voorganger (LGxxD450) had toch een lage inputlag. Grootste nadeel tov de Samsungs is contrast/zwartwaarde, ligt vooral aan het gebrukte S-IPS paneel.

Jepjep

Legacy Member
lowrobbn zei:
zalig! Blij dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Kan je iets laten weten hoe hij presteert bij gaming enzo als je hem hebt ?

greetzzz
Zeker. En bedankt e .Je hebt me 50 euro doen besparen ;)

Tribal zei:
Voor te gamen zal die wel voldoen denk ik. De voorganger (LGxxD450) had toch een lage inputlag. Grootste nadeel tov de Samsungs is contrast/zwartwaarde, ligt vooral aan het gebrukte S-IPS paneel.

Lage inputlag is goed toch? ik ben een noob in die termen :P

Tribal

Legacy Member
Ja lage inputlag is goed. Heeft wel enkel invloed op gaming, voor gewoon tv,film,... te kijken heeft dit geen enkel belang.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan