Archief - last checkup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

varioke

Legacy Member
k denk dak er ongeveer uit ben:
1 x _1024MB PC3200 400Mhz CL2.5 (2x512MB) Corsair ValueSelect Kit
1 x CPU AMD Athlon 64 3700+ S939 San Diego Box
1 x Radeon X850XT 256MB HIS IceQ II Retail
1 x Lüfter 120x120x25 Sharkoon Silent S1202510S-3
1 x Asus A8N-E NF4Ultra (Sound, GLan, SATA2)
1 x _160GB SATA-II Western Digital WD1600JS 8MB 7200rpm
1 x Miditower InWin C588 schwarz
1 x 450W Revoltec Chromus II RPS-450V2 mit SATA Anschluss und 120mm
1 x DVD-Brenner NEC ND4550 +/- schwarz Double Layer bulk
815€
da zou em moeten worden
wat denken jullie dervan? zou voeding toekomen ?

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ziet er goed uit.
Enkel de X850XT zou ik vervangen door een 7800GT.
Voeding zou voldoende moeten zijn hoewel het merk me allesbehalve bekend in de oren klinkt. Dus ik zou eerder opteren voor een bekender merk zoals OCZ, Tagan, Enermax, Antec, LC-Power.

eniac

Legacy Member
Eventueel ook een iets grotere HD? 160GB is al lang niet meer het optimum wat prijs per gigabyte betreft. Niet dat het een slechte koop is hoor.

Davion

Legacy Member
Om toch te muggenziften:
- X850XTPE is moneywaste, koop u nen 7800GT ofzo, ietskets meer en vele rapper.
- HDD lijkt me goed, de meeste mensen komen met 160Gb ruimschoots toe :)
- Voeding spreek ik me niet over uit, heb wat twijfels over dat merk, hebben ze geen andere merken?

varioke

Legacy Member
da da money waste is moet je toch eens uitleggen, die grafische kaart kost even veel als een 6800gt.. maar presteerd wel beter, hij komt zelfs in de buurt van een 7800gt zeggen veel reviews.
€269 vs 329.00€ -> 60€ verschil...

volgens mij ben je gewoon een aanhanger van nvidia ;) bij mij is dat net omgekeerd. voeding is denk k toch wel een bekend merk, kost ook 75€ maar k zal eens zien welke ik dan kan nemen. ik ga em bestellen bij www.hiq24.de, die prijs is wel excl btw.. men vader heeft een btw nr ;) komt wel handig uit :applause:

Davion

Legacy Member
Als je voor 25€ meer een 7800GT hebt, zijde gewoon pakken beter af met die 7800GT, die is zeker een pak rapper.

varioke

Legacy Member
is x850xt zen meerprijs van 30€meer waart tov een 6800gs. k denk da een x850xt tussen een 6800gs en een 7800gt ligt, en de prijs ligt er ook tusse in??

fraCk

Legacy Member
6800 gs + € 30 = x850 xt
x850 xt + € 30 = 7800 GT
en aangezien de 7800 gt veel beter is dan de rest is die keuze denk ik het beste :)

varioke

Legacy Member
en als je een 7800gt zou nemen, welk merk zou je dna pakken? want een van asus is al onmiddelijk 60€ duurder dan een x850xt.. en das toch al een aardig prijsverschil en 3d-kaart over de 300€ vindt k wel heel duur, mjah soit

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Point Of View 7800 GT

Denk dat deze de goedkoopste is van al de andere merken.

fraCk

Legacy Member
Volgens hem maakt het merk veel uit. Ik raadt hem een Sparkle aan omdat die het goedkoopst was op die site. Ik denk niet dat het zoveel verschil gaat zijn..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan