Archief - Laptop voor cod?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

berre123

Legacy Member
Hey,

Een vriend van mij zoekt een laptop waarop call of duty kan op gespeeld worden (ook de mw3 die gaat uitkomen) Het is geen probleem moest hij het moeten spelen in een wat lagere resolutie :)

Echter de enige voorwaarde is dat hij ZO GOEDKOOP mogelijk zou moeten zijn :p (een uitdaging :D )
Deze kwam al ter sprake: ASUS K73TA-TY044V bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Kan je hierop deftig cod spelen (lagere resolutie is ook goed) maar zonder te happeren/schokken etc...

Weten jullie mss andere laptops?


Thx
Berre

LT2k3

Legacy Member
ik zou die van media markt kopen. ook een asus maar een ander model. tis de X53S
en die kost ook 599.

het heeft een I5 processor met 2.3 ghz snelheid en Geforce GT540M 1GB
en 6GB ram

ik heb hem zelf en ik kan deus ex op medium spelen vloeiend

Zarnikon

Legacy Member
Kvind niet veel info over die grafische kaart. Notebookcheck heeft geen game benchmarks maar ze ligt tussen een GT 540m en een HD6630M waar er wel veel info van is. Als we kijken naar de benchmarks van de HD6630M dan zien we dat die Cod mw2 goed op Low en med kan spelen en zelfs 30fps haalt op high.
Kdenk dus eender welke laptop met volgende GPU's is zeker goed genoeg ook om mw3 te spelen:
GeForce GT540M, GT550M, GT555M, GTX 460M, GTX 560M, GTX 570M
Radeon Mobility HD6750, HD6755G2, HD6770, HD6850, HD6970

Maar aangezien ge zo goedkoop mogelijk wilt zult ge wrs kijken voor ne laptop met een GT540M als GPU.
Ge kunt ook lager gaan als ge op low zult spelen zijn de meeste laptops goed genoeg, dus kunt ge ene kopen van 400 euro ofzo.

Dus kzou voor de volgende laptop gaan:
Power4Pc - Asus K53SV-SX063V Notebook (90N3GA144J2829VL131)

EDIT: die laptop uit media markt is denk'k interessanter, deze van power4pc heeft slechts een i3 als processor.

berre123

Legacy Member
Thx, ik zal het hem eens voorstellen ;)
Lager dan 600 zal een game laptop waarsch niet worden :p

Even uit intresse, wat bedoelen ze met benchmarks? op wat baseren ze zich eigelijk?

Zarnikon

Legacy Member
berre123 zei:
Thx, ik zal het hem eens voorstellen ;)
Lager dan 600 zal een game laptop waarsch niet worden :p

Even uit intresse, wat bedoelen ze met benchmarks? op wat baseren ze zich eigelijk?

Als ze een review doen van een laptop dan installeren ze al die spelen en gaan ze bvb 2 minuten op elk spelen en de gemiddelde fps neerschrijven voor verschillende settings.
En al de resultaten van de notebooks met een GT540M komen dan bij de GT540m te staan, als je op de fps waarde klikt kan je dan zien met welk systeem ze die fps gehaald hebben. Processor doet er ook toe, maar het is voornamelijk de GPU die belangrijk is voor games.

berre123

Legacy Member
Zarnikon zei:
Als ze een review doen van een laptop dan installeren ze al die spelen en gaan ze bvb 2 minuten op elk spelen en de gemiddelde fps neerschrijven voor verschillende settings.
En al de resultaten van de notebooks met een GT540M komen dan bij de GT540m te staan, als je op de fps waarde klikt kan je dan zien met welk systeem ze die fps gehaald hebben. Processor doet er ook toe, maar het is voornamelijk de GPU die belangrijk is voor games.

Thx ;) weeral wat bijgeleerd vandaag!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan