Archief - Laptop Acer aspire 1800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bizem35

Legacy Member
Ik zoek een laptop te kopen bij ne maat van mij en normaal kost deze laptop 1800 vertelden ze mij, maar ik vind niets terug op het internet over de prijs van deze laptop de prijs is voor mij wel geen 1800 maar veel goedkoper maar de vraag is of het wel een goeie laptop is ...

processor: intel pentium 4 530 (3.2 Ghz) (vind ik ook niets van terug, op internet staat 3.0 Ghz)
512 MB SDRAM
video 128 RAM
HD 100 Gig
91405p chipset (staat op papier, broer heeft dat opgeschreven maar dat bestaat volgens mij niet :d)
1 MB cache

Ik kan hem kopen voor minder als 1000 euro ... is het een koopje of afzetterij???
ps zet de prijs erbij die jij ervoor zou betalen ... dan heb ik er een gedacht van.

Tnx

Bizem35

Legacy Member
het is 450 euro :) ik wou er volgend jaar pas 1 kopen om dan ineens een deftige te kopen, maar deze valt precies wel mee en voor 450 euro ... das een koopje denk ik niet?

RealFlub

Legacy Member
een koopje.
is goed genoeg voor te chatten en programmeren en etc.. maar niet voor te gamen. als je wilt gamen (of beetje) raad ik een andere aan

Bizem35

Legacy Member
ja het is niet om te gamen, gewoon meer voor school wat programmeren en website's maken ... dacht eerst dat het goeie laptop was want 3.0 Ghz is dat niet vrij veel voor een laptop?

Yank

Legacy Member
Vraag ook eens hoe de staat van de batterij is, dat is wel belangrijk voor een laptop he ;)
lk zou al zeker niet meer dan 2u verwachten, en dan nog bij heel licht gebruik.

Verder is 450€ wel mooie deal.

Bizem35

Legacy Member
Maar als je andere grafische kaart koopt en 1 GB ram erin steekt dan is het toch ne goeie laptop denk ik he niet?

RealFlub

Legacy Member
idd, van deze zeker niet. je hebt er maar bepaalde en dan lukt het soms nog niet. maar die kaarten zijn relatief duur ;)

Bizem35

Legacy Member
damn valt wel tegen dat grafishe kaart niet kan vervangen worden ... en ik zal direct een achter de batterij horen

GhO$T

Legacy Member
Bizem35 zei:
damn valt wel tegen dat grafishe kaart niet kan vervangen worden ... en ik zal direct een achter de batterij horen
als je wil gamen op een laptop moet je al snel een budget van +1000€ hebben, de goedkopere gaan helemaal geen ofwel een zwakke 3d kaart hebben waar je niks aan hebt om te gamen.

Bizem35

Legacy Member
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval :) ik ga laptop niet nemen, ik ga gewoon tijdje langer wachten en dan een deftige laptop kopen, dat zal het beste zijn denk ik.

tnx voor reply's

Bizem35

Legacy Member
btw hoeveel kost deze laptop in de winkel? want ik kan nerges een prijs vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan