Kwintus5
Legacy Member
Wel, ik speel sinds vandaag www.wwiionline.com (Battleground Europe) en bij het gebruik van voertuigen en niet alleen de vliegtuigen wordt er standaard joystick bediening ingesteld. Je kan ook de muis gebruiken (als je die eerst goed geconfigureerd krijgt) maar zoals je al kan voorspellen, een X en Y as tot daar, maar een Z as heb ik bij mijn muis nog niet geweten. Ook moet je een beetje knoppen instellen etc... dus dacht ik, waarom is niet een joystick aanschaffen? Is ook nog handig in BF2 en dergelijke! Dus, nu ben ik hier beland, wie kan mij een joystick aanbevelen die doet wat hij moet doen en zeer degelijk is en waar ik met een gerust hart mijn centjes aan mag spenderen... 

, meeneemprijs 15€, minimumprijs 10€ 