chosen1
Legacy Member
mijn nonkel zit op de moment in Amerika dus ik was aan het overwegen om dieje ne ipod te laten meebrengen! (voor 30GB 245€ en 60GB 300€ ofzo) douane is geen probleem want hij zal dieje wel uit zijn doos halen enz! maar de garantie zal waarschijnlijk een probleem zijn! ook is er ne tijd een gerucht geweest dat Apple met ne nieuwe video iPod zou komen met een vele groter touchscreen maar daar hoor ik de laatste tijd nimmer zoveel van maar mss is het toch echt dus..
wachten met kopen en zien of die nieuwe iPod er komt of niet
of
nu ne iPod kopen?
wachten met kopen en zien of die nieuwe iPod er komt of niet
of
nu ne iPod kopen?
Ik heb een iPod en heb er toch een beetje spijt van dat ik niet voor creative ben gegaan. Pas op, iPod prachtig toestelletje maar die f*cking iTunes is er te veel aan. Werkt echt geen zak.
.