Swagger
Legacy Member
Hello iedereen,
Onverwacht heeft mijn iphone de geest gegeven, dikke pech dus. Nu vroeg ik mij af, wat zouden jullie vandaag kopen? Wat is er aan te raden?
Apple iphone 4, of de 4S? Of wachten tot apple de 5 lanceert? (en mss de 4s gaat zakken in prijs?)
Of een android-phone? De galaxy s2, of toch beter wachten op de s3?
Onverwacht heeft mijn iphone de geest gegeven, dikke pech dus. Nu vroeg ik mij af, wat zouden jullie vandaag kopen? Wat is er aan te raden?
Apple iphone 4, of de 4S? Of wachten tot apple de 5 lanceert? (en mss de 4s gaat zakken in prijs?)
Of een android-phone? De galaxy s2, of toch beter wachten op de s3?
