Het is ook dat wat ik me afvraag, hoe groot is de kans dat iemand importkosten en tax moet betalen op de ipad's? Iemand dat ik ken verblijft daar momenteel en zou voor zichzelf een iPad meenemen, dus indien hij de doos daar laat, zal hij zelf geen enkel probleem hebben. Ik was aan het twijfelen om te vragen er ook één voor mij mee te nemen, maar verhoogt dat de kans op import kosten niet enorm?